بازدید سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از پروژه های گازرسانی به بخش سرفیروزآباد به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه،  روز پنجشنبه مورخه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه به همراه جمعی از مسئولین این شرکت، از  پنج پروژه گازرسانی به روستاهای بخش سرفیروزآباد  شهرستان کرمانشاه  بازدید به عمل آورد. ناصر حسینی  در […]

 

بازدید سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از پروژه های گازرسانی به بخش سرفیروزآباد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه،  روز پنجشنبه مورخه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه به همراه جمعی از مسئولین این شرکت، از  پنج پروژه گازرسانی به روستاهای بخش سرفیروزآباد  شهرستان کرمانشاه  بازدید به عمل آورد.

ناصر حسینی  در این روز از پروژه های گازررسانی به روستای کله زرد، روستاهای محور مستعلی، روستاهای محور مسگره، روستاهای محور چشمه سرخ و خط تغذیه طاویران بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت  این پروژه ها قرار گرفت و موانع و مشکلات  آنان را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

گفتنی است بخش سرفیروز آباد ۲۱۰ روستا دارد  که در حال حاضر ۱۳۷ روستای آن از نعمت گاز برخوردارند و گازرسانی به ۳۱ روستای دیگر در دست اجراست و گازرسانی به  ۳۱ روستا نیز در دست مطالعه و امکان سنجی است.

هزینه اجرای  پروژه های در دست اجرای این منطقه ۵۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که موجب گازدار شدن ۸۶۶ خانوار خواهد شد.

به گفته سرپرست شرکت گاز  استان کرمانشاه  مردم این ۳۱ روستا  تا قبل از شروع فصل سرما از نعمت خدادای گاز بهره مند خواهند شد