در راستای فعالیت های آموزشی و اجرای برنامه های فرهنگی هنری تفاهم نامه همکاری بین اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و اداره امور زندان ها منعقد شد.

به گزارش مژده خبر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب صبح امروز با حضور خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب و داوند رئیس اداره امور زندان شهرستان اسلام آبادغرب تفاهم نامه همکاری در زمینه فعالیت های آموزشی و اجرای برنامه های فرهنگی هنری ویژه زندانیان منعقد شد.

در این جلسه خسرو تمری با اشاره حساسیت کار اداره امور زندان گفت : این فضا کاری سخت و طاقت فرسا است و اداره فرهنگ و ارشاداسلامی آماده هر گونه همکاری با اداره امور زندان ها برای ایجاد فضای متفاوت تر و بانشاط تری است.

وی افزود : اداره فرهنگ و ارشاداسلامی در حوزه های آموزشی از جمله آموزش خوشنویسی ، آموزش نقاشی و کلاس های نمایش و موسیقی می تواند کمک کار اداره امور زندان باشد.

تمری همچنین افزود : در زمینه فعالیت های فرهنگی هنری و ایجاد فضای بانشاط تر در محیط زندان برنامه ریزی خواهیم کرد تا با پخش فیلم های سینمایی مناسب ، برگزاری مسابقه کتابخوانی ، برگزاری مراسمات فرهنگی هنری به اداره امور زندان ها کمک کنیم .

در ادامه این مراسم فرض الدین داوند رئیس اداره امور زندان اسلام آبادغرب با اشاره به نقش فعالیت های فرهنگی هنری در ایجاد فضای مناسب در سطح زندان گفت : این اقدام می تواند در بهبود وضعیت روحی و پرکردن اوقات فراغت زندانیان موثر باشد.

وی ضمن تشکر از اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب برای پیشقدم شدن در این موضوع گفت : حضور مربیان هنری و گروههای هنری باعث می شود که زندانیان تعلقات اجتماعی بیشتری پیدا کنند و اینکه این امر به منزله احترام قائل شدن برای زندانیان است.

در پایان تفاهم نامه همکاری آموزشی به امضای طرفین رسید.