مژده خبر- سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای مواصلاتی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

 

به گزارش مژده خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه سیدشهرام کهریزی، با اشاره به شرایط نامساعد جوی در محورهای مواصلاتی طی ۴۸ ساعت گذشته، افزود: در این مدت ۴۴ ساعت بارش باران و ۷ ساعت بارش برف در محورهای استان داشتیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در همه محورهای استان برقرار است، اظهار کرد: هم اکنون در اکثر محورهای سطح استان بارندگی گزارش شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۱۹۶ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: در این مدت ۲۵ مورد ریزش برداری داشته ایم که کار ریزش برداری انجام شده است. عمده این ریزش‌ها نیز در منطقه اورامانات خصوصاً شهرستان های جوانرود و روانسر بوده است.

کهریزی با بیان، اینکه ۴۳ تن شن و نمک برای تسهیل تردد در محورهای مواصلاتی استان مصرف شده است، خاطرنشان کرد: ۴۷ نفر نیرو و ۲۴ دستگاه ماشین آلات در این مدت پای کار بودند.

وی با اشاره به تداوم بارش در محورهای مواصلاتی استان؛ به کابران جاده‌ای کرد از ترددهای غیرضروری در مسیرها خودداری کرده و در صورت لزوم حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از سالم بودن تجهیزات خودرو از جمله مه شکن، برف پاکن، سیستم گرمایشی و… مطمئن شوند.

سیدشهرام کهریزی در پایان افزود: آماده باش نیروهای راهداری و راهدارخانه‌های استان تا پایان بارش‌ها ادامه خواهد داشت.