مژده خبر- مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از آغاز سال ۱۴۰۲ تا پایان آذرماه ۵۵۴ مورد ملاقات عمومی در این شرکت، در جهت رفع مشکلات مردم به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ضمن بیان این خبر گفت: یکی از اصول و مبانی شرکت گاز استان کرمانشاه تکریم ارباب‌رجوع و امکان دسترسی آسان مردم به مدیران به‌منظور تسهیل و تسریع در امور است.

وی افزود: در این راستا به‌صورت منظم و مستمر در روزهای دوشنبه هر هفته جهت ملاقات عمومی در نظر گرفته شده که طی آن مردم به‌صورت مستقیم مسائل و مشکلات خود را مطرح و دراسرع‌وقت مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

حسینی با بیان اینکه در جریان این ملاقات‌های عمومی به نحو احسن به درخواست‌های مردم رسیدگی و بسیاری از مشکلات آنان حل شده است، گفت: تمام تلاش ما این است که تاحدامکان و در چارچوب قوانین و مقررات، گره‌گشای امور مردم باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به رویکرد دولت مردمی در خدمتگزاری بی‌دریغ به مردم، تصریح کرد: ما در شرکت گاز خود را ملزم به این رویکرد می‌دانیم و خوشبختانه این موضوع موجبات رضایت خاطر مردم عزیز استان کرمانشاه را فراهم آورده است.

  • منبع خبر : مژده خبر