مژده خبر - دادستان کرمانشاه در خصوص تبلیغ فروش اسلحه و مشروبات الکلی درفضای مجازی گفت: مجرمین مجازی را شناسایی و با آنها قاطعانه برخورد می کنیم.
برخورد قاطعانه دستگاه قضا با تبلیغ کنندگان فروش اسلحه و مشروبات الکلی در استان/ امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضا است

به گزارش خبرنگار مژده خبر، شهرام کرمی دادستان استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز سه شنبه ۳۱ خرداد ماه در نشست خبریا اهالی رسانه استان به مناسبت هفته قوه قضائیه ضمن تسلیت سالگرد شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه گفت: گرامیداشت این هفته میثاقی دوباره با آرمان های شهیدان برای پیشبرد اهداف انقلاب است.
کرمی افزود: کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد که بر معیشت مردم اثر گذاشته است و بازخورد آن در جامعه به دستگاه قضا بر می گردد.

 

دادستان کرمانشاه عنوان کرد: به واسطه ی تلاش شبانه روزی دستگاه قضا پرونده های تحقیقی، اجرای احکام و سرپرستی که در سال ۹۹ حدود ۲۴ هزار پرونده در مرکز استان بوده است، اکنون به حدود بیش از ۱۰ هزار پرونده کاهش یافته است.
وی ادامه داد: این کاهش پرونده نشان از کار جهادی با وجود کرونا و مشکلات بوده است.
شهرام کرمی با تشریحی از کارهای صورت گرفته در بحث حفاظت از اراضی ملی گفت: در حوزه حفاظت از اراضی، رودخانه ها، تالاب ها و آب های زیرزمینی اقداماتی صورت گرفته است.
وی افزود: یکی از مهم ترین اقدامات صاحب سند دار شدن اراضی ملی است که با این اقدام کارها در این خصوص بهتر و محکم تر پیش خواهد رفت.
دادستان کرمانشاه همچنین ادامه داد: حدود ۹۰ درصد از اراضی ملی در استان سند دار شده اند و تنها ده درصد باقی مانده است که در سال جاری این درصد باقی مانده نیز محقق می شود.
دادستان کرمانشاه درباره سیاست های کلی دستگاه قضا گفت: ما تا جایی که امکان داشته است سعی کرده ایم کسی را بازداشت نکنیم.
وی تاکید کرد: در مقابل کسانی که مردم را از نظر روحی و روانی آزار می دهند قاطعانه برخورد خواهیم کرد، زیرا امنیت و آرامش مردم خط قرمز ما است.
شهرام کرمی در خصوص تبلیغات فروش اسلحه و مشروبات الکلی در فضای مجازی نیز گفت: در حال شناسایی این افراد هستیم و تعدادی خط ها و حساب های آنها را مسدود کرده ایم اما کشف جرم در فضای مجازی سخت تر است که باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.
دادستان کرمانشاه ضمن تاکید دوباره بر امنیت شهروندان اظهار داشت: با مجرمین و اراذل برخورد سختی خواهیم کرد و این برخورد سخت ها نیز ادامه دارد.
وی همچنین اشاره ای بر یکی دیگر از وظایف دستگاه قضا در بحث اقتصاد مقاومتی کرد و عنوان کرد: طی جلسات مختلفی مشکلات تولید کنندگان با بانک ها و دستگاه ها را بررسی می کنیم و به حل مشکلات آنها رسیدگی می کنیم.
دادستان کرمانشاه در خصوص پرونده گلیم و گبه کرمانشاه که ۱۳ هزار شاکی داشت گفت: این پرونده یکی از پرحاشیه ترین پرونده ها بود که با وجود مشکلات فراوان تمام بدهی طلبکاران با فروش اموال پرداخت شد.

  • نویسنده : فرشته شایگانی قانع
  • منبع خبر : مژده خبر