مژده خبر-جانشین فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار کانون بسیج رسانه شهرستان کرمانشاه گفت: الگوپذیری زنان جامعه از حضرت فاطمه زهرا(س) مهمترین تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیرشان بود.

سعیدی، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه، درباره سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: مهم‌ترین بحث حضرت آقا در مورد زن و نقش زن، الگوپذیری از حضرت زهرا بود؛ حضرت زهرا به عنوان یک الگوی جامع و کامل برای زنان مسلمان می‌تواند باشد و زنان ما با الگوگیری از روش، منش، رفتار و فرهنگ در خانه، همسرداری، سیاست, اجتماع و ولایتمداری می‌توانند حضرت زهرا را به عنوان الگوی جامع و کامل انتخاب کنند.

سعیدی، همچنین پیرو فرمایشات رهبر انقلاب، افزود: در بحث عدالت جنسیتی، عدالت به آن چیزی می‌گویند که ظرفیت آدم‌هاست و آن چیزی که در وجود یک بشر به عنوان یک زن یا یک مرد ایجاد شده.

وی در ادامه اظهار کرد: زن به عنوان یک ریحانه در خانه و اجتماع می‌تواند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه نشان دهد؛ این نقش را در اوایل انقلاب, دفاع مقدس و هم بعد از آن مشاهده کردیم و هم اکنون نیز زنان به عنوان یک ریحانه در اجتماع در تمامی موارد در حال نقش آفرینی هستند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه، همچنین در ادامه، درخصوص تربیت مربی به نکاتی اشاره کرد و افزود: برای تربیت، مربی نیاز است؛ روش مربی انتقال مفاهیم الهی‌ به انسانهاست.

سعیدی افزود: کار سفیرهدایت مانند پیامبران، سفیر و پیام رسانی مبانی دینی واخلاقی برای جامعه است؛ بتواند در اطراف خود نقش هدایت گر داشته باشد، سفیر راستی ها و خوبی ها باشد؛ موجب تغییر در جامعه گردد، پس باید قدرش را دانست و با روش ها و برنامه های صحیح ومنطقی در این خصوص عمل کرد.

#مصاحبه_اختصاصی_بسیج_رسانه_ناحیه_کرمانشاه