مژده خبر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است. 
تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مژده خبر، مهندس فریبرز کرمی اظهار کرد: از ابتدای سال ۶۱ میلیون و ۲۲۴ هزار تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تردد ۴۸ میلیون و ۸۱۶ هزار خودرو از افزایش ۲۵ درصدی حکایت دارد.

وی افزود: همچنین ۵۲ میلیون و ۵۹۸ هزار خودرو سبک طی این مدت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده اند که در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال قبل با تردد ۴۱ میلیون و ۴۹۰ هزار تردد، ۲۶ درصد افزایش داشته است.

کرمی گفت: همچنین هشت میلیون و ۶۲۵ هزار خودرو سنگین در جاده‌های استان کرمانشاه تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۱۷ درصدی تردد حکایت دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با شروع سفرهای تابستانی افزایش یافته و به همین دلیل رانندگان باید با سرعت مطمئنه و مناسب حرکت کنند زیرا بزرگترین حوادث رانندگی همواره در اثر کوچکترین بی احتیاطی‌ها اتفاق می افتد.

کرمی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در محور کرمانشاه به بیستون با سه میلیون و ۲۵۲ هزار تردد و کمترین تردد نیز در محور سومار به گیلانغرب با تردد ۹۱ هزار خودرو توسط دوربین های هوشمند به ثبت رسیده است.

وی از همه هموطنان خواستار توجه به توصیه‌های ایمنی شد و افزود: مردم قبل از آغاز سفر می توانند در پی برقراری تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز اطلاعات راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های کشور با خبر شوند.

  • منبع خبر : مژده خبر