مازندران/ مژده خبر- ایجاد زیرساخت اتصال ۲۴ بخشداری به فیبر نوری با حضور سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و برخی مدیران استان افتتاح شد.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر در مازندران، پس از اتمام عملیات بازسازی سالن شهید رجایی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در جمع همکاران معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری حضور یافت و در حاشیه این نشست صمیمی بخشی از اهتمام همکاران این معاونت در پیگیری امور مرتبط با نهضت فیبر نوری با حضور مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان به صورت وبیناری همزمان در ۲۴ بخشداری استان افتتاح شد.

امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران از ایجاد زیرساخت های لازم برای کلیه بخشداریهای استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

در این نشست استاندار مازندران، ایجاد زیرساخت اتصال بخشداری‌ها به فیبر نوری را مهم ارزیابی نمود و تاکید کرد: سخت افزار و نرم افزارهای کامل اتصال و بهره برداری از فیبر نوری در تمامی بخشداری‌ها تا قبل از انتخابات انجام شود.

در ادامه این نشست گزارش مبسوطی از اقدامات معاونت توسعه در حوزه های مالی و اداری و فناوری و پروژه های عمرانی ارائه و استاندار مازندران ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته؛ راهبردهای مدیریتی لازم را برای افزایش بهره وری های سازمانی ارائه کرد.

  • منبع خبر : مژده خبر