مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خبر داد؛

استقرار دو دستگاه کانتینر یخچالدار در پایانه مرزی خسروی/خدمات رسانی صنعت آب و برق به زائرین اربعین حسینی در استان کرمانشاه ادامه دارد

  پرینت
شناسه خبر : 13714 | تاریخ انتشار : 22 شهریور 1401 - 9:35 |
مژده خبر- رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کرمانشاه و مدیرعامل شرکت آبفا استان به خدمات رسانی شرکت های صنعت آب و برق به زائرین اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: دو دستگاه کانتینر یخچالدار در مرز خسروی مستقر گردید و ۷۰۰ هزار آب بسته بندی در سوله این پایانه دپو شد.

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان کرمانشاه، “رضا داودی” با اعلام این خبر، بیان کرد: پرسنل شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو از ورودی استان کرمانشاه که شهر کنگاور است تا پایانه مرزی خسروی در حال ارائه خدمات به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) هستند و تمرکز این خدمات در پایانه مرزی خسرو قرار دارد.

داودی ضمن بیان این مطلب که هیچ گونه مشکلی از نظر تامین و توزیع آب و یخ در استان کرمانشاه وجود ندارد، گفت: با استقرار دو دستگاه کانتینر یخچالدار در مرز خسروی ۷۰۰ هزار آب بسته بندی در سوله این پایانه دپو شد، همچنین به صورت روزانه ۶۰ هزار بطری آب معدنی در مرز خسروی و هزار قالب یخ در این مرز و منذریه عراق توزیع می گردد.

خوشبختانه با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده در استان کرمانشاه در حال حاضر کمبودی در بحث توزیع آب شرب، یخ و مسائلی همچون تامین برق پایدار در مواکب و تخلیه و انتقال فاضلاب سرویس های بهداشتی وجود ندارد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

اخبار مشابه
مجاهدت و فداکاری‌های بسیج به وحدت، انسجام و همبستگی ملی و اسلامی در کشور قوام و دوام می‌بخشد
جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و جشن خانوادگی پرواز بادبادک‌ها در کرمانشاه برگزار می‌شود
کسب عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی و تقدیر و تشکر از همکاران و مجموعه وزین و ساعی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.