مژده خبر- سیزدهمین دوره نمایشگاه قرآن کریم از ۲۶ فروردین در پارک شاهد کرمانشاه دایر بود و امسال ۴ غرفه  علوم پزشکی کرمانشاه در این نمایشگاه مورد استقبال خوب مردم استان قرار گرفت.

استقبال خوب مردم از غرفه‌های علوم پزشکی کرمانشاه در نمایشگاه قرآن

فاطمه حدادیان، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: سیزدهمین دوره نمایشگاه قرآن کریم از ۲۶ فروردین در پارک شاهد کرمانشاه دایر بود و امسال علوم پزشکی کرمانشاه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در قالب ۴ غرفه به معرفی اقدامات و دستاورد‌های این معاونت در بخش‌های مختلف قرآنی، پزشکی و طب سنتی، مشاوره، حجاب و عفاف و هنری به بازدیدکنندگان پرداخت که مورد استقبال خوب مردم استان قرار گرفت.

وی افزود: غرفه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی روز‌های برگزاری نمایشگاه قرآنی کرمانشاه در حوزه‌های فرهنگی و خدمات پزشکی در سبک زندگی ایرانی و اسلامی همچنین معرفی بیشتر سبک زندگی سالم به مردم به ارائه خدمات پرداخت.

حدادیان تصریح کرد: درکنار غرفه‌های مذکور هنرمندان دانشگاه علوم پزشکی به ارائه کار‌های هنری خود پرداختند که از این بخش نیز استقبال خوبی انجام گرفت.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ارائه خدمات پزشک متخصص طب سنتی اشاره کرد و گفت: این بخش نیز با استقبال خوبی روبه‌رو شد و درکنار آن همکاران اداره مشاوره این معاونت به ارائه خدمات روانشناسی پرداختند.

حدادیان به غرفه حجاب و عفاف این دانشگاه در نمایشگاه قرآنی اشاره کرد و گفت: همکاران ما در دبیرخانه عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در غرفه دانشگاه علوم پزشکی در نمایشگاه قرآنی کرمانشاه به معرفی دستاورد‌های این دبیرخانه پرداختند که از جمله آن‌ها (معرفی کتاب‌های جدید در زمینه عفاف و حجاب) و ارائه نکات علمی و روان‌شناسی در رابطه با مضامین عفاف و حجاب به همراه ارائه پوستر‌های آموزشی بود که با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.

وی در پایان از همکاری حوزه بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: خوشحالیم که امسال پس از سه سال وقفه، شاهد برگزاری نمایشگاه قرآنی و استقبال خوب مردم و حضور پرشورشان بودیم که نشان از علاقه آنان به قرآن و آموزه‌های دینی دارد