مژده خبر- استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی به لحاظ تنوع تولیدات رتبه نخست را دارد و ابرصنایعی در این استان وجود دارند که در ادوار مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته اند، به طوری که استان در دوره دفاع مقدس رتبه اول صنایع دفاعی را داشته است.

 

فرزاد مخلص الائمه ۱۳ آذر در نشست هم اندیشی رئیس سازمان ملی استاندارد با فعالین اقتصادی و واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی اظهار کرد: مهمترین دلالت این جلسه این است که سازمان ملی استاندارد با طیف متنوعی از مسائل رو به رو است.

وی افزود: دولت رشد اقتصادی را جزو اهداف اصلی خود قرار داده و این در حالیست که در سال گذشته ریشه کن کردن بیماری کرونا، اولویت محسوب می شد که با موفقیت انجام شد و در حال حاضر درگیری و دغدغه جدی در خصوص این بیماری وجود ندارد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امیدواریم با نگاه تحول گرایانه رئیس سازمان ملی استاندارد بتوان از ظرفیت استاندارد برای رشد و توسعه و پیشرفت کشور که مملو از ظرفیت و فرصت است استفاده کرد تا این ظرفیت ها با شتاب مورد بهره برداری قرار گیرد و نگرانی مردم در خصوص مشکلات اقتصادی و … برطرف شود.

مخلص الائمه بیان کرد: فعال ترین شهرک صنعتی کشور در ساوه قرار دارد و استان مرکزی به لحاظ تنوع تولیدات رتبه نخست را دارد و ابرصنایعی در این استان وجود دارند که در ادوار مختلف انقلاب اسلامی فعال بوده اند و استان در دوره دفاع مقدس رتبه اول صنایع دفاعی را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: استاندارد یکی از چند دستگاهی در کشور است که کمترین حقوق و مزایا را دریافت می کند و بدون منت خدمات لازم را در این حوزه ارائه می دهند.

  • منبع خبر : ایسنا