مژده خبر- بانوان شاغل دارای حجاب برتر در شرکت گاز استان کرمانشاه مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش مژده خبر به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه درابتدای این مراسم شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان بیان نمود؛در جامعه اسلامی عفت به عنوان زیربنا وحجاب حکم روبنا را دارد به این معنی که هرچقدر عفت نشر پیدا کند به مراتب حجاب نیز پررنگ تر خواهدشد ودر نهایت باعث میشود آثار مثبتی را درچهار چوب زندگی جامعه ایجادکند.
وی ضمن اشاره به آسیب هایی که بی عفتی در جامعه ایجاد می کند عنوان کرد:اولین ضربه ای که کمبودحیا وبی عفتی درجامعه به ما وارد می‌کندبخش خانواده است که بنیان جامعه می باشد و ضربه خوردن خانواده سبب مشکل و آسیب در جریان تربیت می‌شود که با هیچ ابزار قانونی نمی‌توان این آسیب را ترمیم کرد.
ایشان در بخش دیگری افزود:حجاب پوششی است که تنها متعلق به دین اسلام نبوده ودر تمدن ایرانیان حتی قبل از اسلام ،درزمان هخامنشیان ریشه دارد.

شهبازی ادامه داد:حجاب و عفاف نشانه شخصیت والای انسان بوده و مزایای داشتن پوشش اسلامی و حجاب درابتدا به خود شخص وسپس به جامعه بر می‌گردد.
لازم به ذکر است که در پایان این مراسم به ۱۲ نفر از بانوان شاغل دارای حجاب برتر با اهدای هدایایی مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

  • نویسنده : جعفرجعفری
  • منبع خبر : مژده خبر