با حضور دادستان کل کشور،مسئولان استانی و منطقه ای ؛

اجلاسیه شهدای حقوق دان غرب کشور به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد   

  پرینت
شناسه خبر : 10044 | تاریخ انتشار : 01 خرداد 1401 - 22:10 |
مژده خبر-رئیس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در اجلاسیه شهدای حقوق دان غرب کشور که به میزبانی کرمانشاه و با حضور دادستان کل کشور برگزار شد، بیان کرد: استان کرمانشاه مفتخر به اولین اجلاسیه شهدای حقوق دان کل کشور است که در استان کرمانشاه برگزار کرد، و امروزه برگزاری اجلاسیه ها، سمینار ها در کشور به فرهنگ تبدیل شده است.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر، رسول بهرامی پور با اشاره به اینکه بیش از ۳ ماه است که کارهای این اجلاسیه در حال پیگیری است گفت: استان کرمانشاه نخستین استان کشور که اجلاسیه شهدای حقوق دان غرب کشور را برگزار کرده است.

وی افزود: در این اجلاسیه با حضور ۱۹ خانواده از شهدای حقوق دان از استان های کرمانشاه، کردستان، همدان و مرکزی و در راستای کنگره شهدای حقوق دادن مرکز برگزار شده است.

رسول بهرامی پور گفت : استان کرمانشاه افتخاری دیگر پیدا که شهید شاخص کشور، شهید حقوق دان شهید سلیم قنبری که در سطح کشور برجسته بود به عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق دانان معرفی کند.

رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه حقوق دانان انقلابی برای کمک به حقوق مردم، پیگیری و مطالبه گری کشور با دستگاه قضای نقش آفرینی داشته است، خاطرنشان کرد: این برنامه ها، اقدامات و کمک به مردم ادامه خواهیم داد.

  • نویسنده : جعفر جعفری
  • منبع خبر : مژده خبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

اخبار مشابه
مجاهدت و فداکاری‌های بسیج به وحدت، انسجام و همبستگی ملی و اسلامی در کشور قوام و دوام می‌بخشد
جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و جشن خانوادگی پرواز بادبادک‌ها در کرمانشاه برگزار می‌شود
کسب عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی و تقدیر و تشکر از همکاران و مجموعه وزین و ساعی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.