مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خبر داد؛

اجرای ۴۰ اثر نمایشی در رویداد «اربعین، فراتر از کلام»

  پرینت
شناسه خبر : 13739 | تاریخ انتشار : 22 شهریور 1401 - 15:19 |
مژده خبر- مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد: فعالیت موکب فرهنگ و هنر استان تا ۲۵ شهریور با اجرای ۴۰ اثر نمایشی در قالب رویداد «اربعین، فراتر از کلام» در مرز خسروی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مژده خبر، علی صفدری اظهار کرد: برپایی موکب فرهنگ و هنر از روز دوشنبه ۱۴ شهریور در سرپل ذهاب، اسلام‌آباد غرب، قصر شیرین و مرز خسروی آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ادامه دارد.

او با اشاره افزود: در حوزه تئاتر با حضور ۱۲ گروه نمایش خیابانی و دو گروه تعزیه به‌طور کل ۴۰ نمایش در کرمانشاه اجرا خواهد شد.
صفدری درباره دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ادامه داد: ۴ گروه موسیقی آیینی، زنده‌نویسی خط، زنده‌نگاری نقاشی و نمایشگاه عکس بخش‌های دیگری است که در کنار اجرای گروه‌های نمایشی در حال برگزاری هستند.
نمایش‌های خیابانی «نوای نینوا» در مرز خسروی و «یحیی» در قصر شیرین به کارگردانی علی زیستی، «کاروان» به کارگردانی سعید ذبیحی در اسلام‌آباد غرب، اجرا‌های سیلورمن به کارگردانی بهمن نوری و علی صالحی در اسلام‌آباد غرب، پوریا ریزوندی و ایوب نعمتی در قصر شیرین، ناصر نوروزی و احسان زین‌الدینی در کرمانشاه از آثاری هستند که جمعه بیست و پنجم شهریور در رویداد «اربعین؛ فراتر از کلام» اجرا خواهد شد.

  • منبع خبر : مژده خبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

اخبار مشابه
مجاهدت و فداکاری‌های بسیج به وحدت، انسجام و همبستگی ملی و اسلامی در کشور قوام و دوام می‌بخشد
جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و جشن خانوادگی پرواز بادبادک‌ها در کرمانشاه برگزار می‌شود
کسب عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی و تقدیر و تشکر از همکاران و مجموعه وزین و ساعی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.