مژده خبر- مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مردم خیر استان کرمانشاه می توانند نذورات و قربانی های خود را در عید سعید قربان از طریق ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار و سه درگاه الکترونیک به دست خانوارهای کم برخوردار و نیازمند برسانند.

به گزارش مژده خبر، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه درگفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه این نهاد آماده است نذورات و قربانی های کرمانشاهیان نیکوکار را در عید سعید قربان جمع آوری و در میان خانوارهای کم برخوردار استان توزیع کند، گفت: در روز عید قربان بیش از ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان آماده دریافت و جمع آوری نذورات کرمانشاهیان نیک اندیش است.

رخصی با اشاره به ایجاد سه درگاه الکترونیک برای جمع آوری نذورات نقدی خیران، ادامه داد: درگاه های الکترونیک کمیته امداد استان کرمانشاه به منظور دریافت نذورات نقدی نیز شامل شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷، شماره حساب سیبای  ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ نزد بانک ملی و کد دستوری #۱*۸۸۷۷* می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان ضمن قدردانی از همراهی نیکوکاران با این نهاد در تمامی مناسبت ها، تاکید کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند سوالات خود را با شماره تماس ۰۸۳۳۸۲۴۰۷۷۶ در میان بگذارند.

  • منبع خبر : مژده خبر