مژده خبر- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیشترین آمار شکایتی ما در بحث صنوف است که بین ۷۵ تا ۸۰ درصد شکایات را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار مژده خبر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیشترین آمار شکایتی ما در بحث صنوف است که بین ۷۵ تا ۸۰ درصد شکایات را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: افرادی که درخواست شکایت دارند ابتدا وارد سامانه جامع روابط کار می‌شوند و درخواست شکایتی خود را ثبت کرده و در مرحله بعد پرونده‌ها به دبیرخانه مراجع حل اختلاف ارجاع داده می‌شود.

وی تصریح کرد: در وهله اول در راستای ماده ۱۵۷ قانون کار سعی می‌شود اختلاف بین کارگران و کارفرمایان به صورت توافقی حل و فصل شود و اگر این مورد حاصل نشد، در چارچوب مقررات قانونی پیگیری به عمل خواهد آمد./خبر آنلاین