به گزارش خبرنگار مژده خبر، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز پنچ شنبه سامانه سامد را در استانداری راه اندازی کرد و به تماس های مردمی از طریق شماره ۱۱۱ پاسخ داد.
در این برنامه که معاون عمرانی استانداری کرمانشاه هم حضور داشت، صحرایی پس از شنیدن مشکلات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست ها صادر کرد.
وی در پایان تماس های مردمی اظهار داشت: مدیران در استان کرمانشاه وظیفه دارند که پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردم باشند و نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات و مسائل آنان بکار گیرند.
وی با اشاره به عملکرد موثر سامانه ۱۱۱ (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) تصریح کرد: پاسخگویی از طریق این سامانه به مردم علاوه بر اینکه وسیله ای موثر برای شنیدن درخواست های مردمی و ارجاع درخواست ها به دستگاه های اجرایی ذیربط است از سوی دیگر منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه مردم در مراجعه به ادارات می شود.
استاندار کرمانشاه گفت: پاسخگویی از طریق سامانه ۱۱۱ دقت نظر و سرعت بیشتر برای پیگیری درخواست های مردمی را به دنبال دارد و این سامانه ابزاری موثر برای خدمتگزاری بهتر به مردم است.
مقام عالی استان تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده از طریق دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، سامانه ۱۱۱ در ادارات مختلف استان مستقر خواهد شد که مدیران حتماً باید در این سامانه پاسخگوی مردم باشند و درخواست های آنان را پیگیری و برای حل مشکلاتشان تلاش کنند.
صحرایی با اشاره به برنامه های مستمر و مختلف خود برای دیدارهای مردمی و شنیدن درخواست ها و پیشنهادات آنان بیان داشت: هم در جلسات مختلف و هم سفرهای شهرستانی و برنامه های دیدار مردمی، پذیرای درخواست ها و مطالبات مردم هستم و علاوه بر شنیدن، تلاش می کنم که کار و درخواست های مردم به نتیجه برسد.
در این برنامه جمعی از هم استان های کرمانشاه از طریق سامانه ۱۱۱ با استاندار کرمانشاه گفتگو و مشکلات خود را مطرح کردند و دکتر صحرایی پس از شنیدن مشکلات مردم، دستورات لازم را برای پیگیری درخواست های آنان و ارجاع به دستگاه های اجرایی صادر کرد.
به گفته مسئولین سامانه سامد دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه، برنامه امروز استاندار کرمانشاه در دفتر خود برای اولین بار است که در کشور اجرایی می شود.
Monday, 30 December , 2024