مژده خبر_ دومین نشست شورای هم اندیشی مدیران هسته‌های گزینش استان کرمانشاه درسال جاری، در دانشگاه رازی با حضور مدیران محترم هسته‌های گزینش استان و به ریاست دکتر جهانبخش زنگنه تبار مدیر هسته گزینش استانداری و رئیس شورای هم اندیشی استان، سه شنبه ۲۷ شهریور ماه برگزار شد.

 

زنگنه تبار در این نشست ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) و تشکر از زحمات مدیران محترم هسته‌ها گفت: شورای مشورتی در واقع یک شورای راهبردی است که بر اساس شرح وظایف قانونی می‌تواند موجب وحدت رویه، رفع موانع و هم افزایی در هسته‌های گزینش، شفاف سازی، پاسخگویی و تسریع روند گزینش برای خدمت رسانی بهتر به داوطلبان عزیز باشد.
رئیس شورای هم اندیشی هسته های گزینش استان گفت: حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)فرمودند: مدیران به گزینش ها به عنوان رقیب نگاه نکنند، بلکه به عنوان بازو، چشم بینا و گوش شنوا برای پیدا کردن آدم‌های قوی و کارآمد نگاه کنندو نیز فرمودند :مدیران گزینش‌ها را فوز عظیم بدانند.
لذا همه مدیران دستگاه‌های موجود در نظام اسلامی باید این رهنمود حکیمانه معظم له را نصب العین قرار دهند.
وی ضمن مرور بندهای صورتجلسه اولین نشست، بر اجرای بندهایی از صورت جلسه که اقدام نشده بود تاکید کرد.
وی گفت: پیشنهاد می‌ شود که دو کارگروه تخصصی تحقیق ومصاحبه ذیل شورای مشورتی تشکیل شود تا انتظارات مجموعه شورا به بدنه گزینشگران استان تزریق شود و زمینه هم افزایی در تمام مجموعه را فراهم کند.همچنین محققین ملزم شوند در تحقیقات، بخصوص برای انتصاب مدیران از ائمه جمعه محترم به عنوان یک منبع موثق تحقیق کنند.
زنگنه تبار گفت: دو دوره آموزشی آشنایی با قوانین وضوابط گزینش که در استانداری برای پرسنل برگزار شد، مورد استقبال همکاران قرار گرفت، لذا پیشنهاد می‌کنیم که در دستگاه‌های مختلف برای کارکنان این دوره‌ها برگزار شود.
وی گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه در تمام هسته‌های گزینش استان، برای اخذ تعهد، مذاکر ه ارشادی، سیر مطالعاتی، مصاحبه مورد ی وغیره از فرم های مشترک استفاده کنیم.
در ادامه جلسه مدیران محترم هسته‌ها در خصوص مشکلات کاری، نقاط ضعف در هسته‌ها، انتظارات از مدیران دستگاه‌ ها برای حمایت از هسته‌های گزینش، ضعف منابع مالی برای پرداخت حق الزحمه‌ها، ارتقای سطح کیفیت گزینش، مواردی را مطرح کردند و در پایان تصمیماتی برای حل مشکلات و تامین نظر مدیران هسته ها اتخاذ و به تصویب رسید.
دراین نشست آقای دکتر احمدی رئیس محترم دانشگاه رازی هم حضور داشت وپیشنهاداتی برای بهبود وضعیت گزینش ها ارائه کرد.

  • نویسنده : فرشته شایگانی قانع
  • منبع خبر : مژده خبر