به گزارش خبرنگار مژده خبر، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید والامقام بسیجی مدافع امنیت، مدافع حرم ومدافع ناموس وطن « سجاد امیری» صبح امروز از مقابل مسجد جامع کرمانشاه با حضور گسترده مردم شهید پرور و انقلابی کرمانشاه و مسئولین واقشار مختلف برگزار شد.  پیکر مطهر شهید «سجاد امیری»، بسیجی حافظ امنیت روز سه‌شنبه با […]

به گزارش خبرنگار مژده خبر، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید والامقام بسیجی مدافع امنیت، مدافع حرم ومدافع ناموس وطن « سجاد امیری» صبح امروز از مقابل مسجد جامع کرمانشاه با حضور گسترده مردم شهید پرور و انقلابی کرمانشاه و مسئولین واقشار مختلف برگزار شد.

 پیکر مطهر شهید «سجاد امیری»، بسیجی حافظ امنیت روز سه‌شنبه با حضور کم‌نظیر و پرشور مردم شهید پرور استان تشییع و تا گلزار شهدای شهر کرمانشاه بدرقه و در کنار سایر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید امیری که صبح روز یکشنبه ۲۱ خردادماه در درگیری با اشرار مسلح در کرمانشاه به شهادت رسید امروز سه‌شنبه۲۳خردادماه سال جاری طی مراسم باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه این شهر از مقابل مسجد جامع این شهر تشییع شد.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهید با حضور شمار زیادی از شهروندان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسوولان و همرزمان این شهید والا مقام از مقابل مسجد جامع این شهر تا میدان آزادی کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید که توسط آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه انجام شد بر دوش قشرهای مختلف مردم، خانواده معظم شهیدان و مسوولان تشییع و پس از انتقال به گلزار شهدای کرمانشاه در آنجا در جوار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

بدرقه باشکوه شهید مدافع امنیت در کرمانشاه

مشایعت کنندگان پیکر این شهید مدافع امنیت را ضمن سینه زنی و عزاداری در مسیر حرکت خود با ندای لبیک یا حسین (ع) تشییع کردند.

حضور جوانان و نوجوانانی که با احساسات و درونی پاک و با شور و عشق حسینی برای بوسه بر تابوت پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت اشک ماتم می ریختند از جلوه های خاص و باشکوه آیین بدرقه این شهید سرافراز بود.

کوچه ها و خیابان های شهر کرمانشاه و مسیر استقبال از این شهید مدافع امنیت امروز میدانی از شکوه عاشقانه کربلا و صحنه اشک ها و حسرت مادران داغداری بود که به عشق حسین و ارادت به ساحت این سرباز امنیت نوای دلنشین و جانسوز لبیک یا حسین (ع) می سرودند.

  • منبع خبر : مژده خبر