بهگزارش مژده خبر، روابط عمومی شرکت برق منطقهای غرب، در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور، آثار ۱۲۷ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور مورد داوری قرار گرفت. بر اساس این گزارش، ارزیابی این جشنواره در ۱۴ محور شامل “انتشارات و مستندسازی”، “ارتباط درونسازمانی”، “حضور در فضای مجازی”، “ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)”، “ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی”، “فرهنگسازی و آموزش همگانی”، “تبلیغات محیطی و رسانهای”، “ارتباط با رسانهها(دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)”، “جشنواره و نمایشگاه”، “آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه”، “مدیریت و برنامهریزی”، “پژوهش و افکارسنجی”، “نوآوری و خلاقیت” و “پویش #هرهفته_الف_ب_ایران” صورت گرفته است. در مرحله اول غربالگری و گزینش آثار در شرکتهای مادر تخصصی وزارت نیرو صورت گرفت و از تعداد ۲۹۹۵ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ۱۸۹۸ اثر به مرحله دوم داوری راه یافت. در داوری مرحله دوم نیز از میان این آثار که در گروههای تخصصی دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو صورت گرفت، در نهایت ۵۸۶ اثر به مرحله داوری نهایی راه یافتند و نهایتاً آثار ۶۸ شرکت در ۱۴ محور حایز رتبههای برتر جشنواره سوم شدند. در آیین پایانی این جشنواره که با حضور مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق سراسر کشور بهصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، روابط عمومی شرکت برق منطقهای غرب موفق به کسب مقام “شایسته تقدیر” در رشته “پویش #هرهفته_الف_ب_ایران” شد. |
- منبع خبر : مژده خبر
Sunday, 22 December , 2024