مژده خبر- ارسوی دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان گیلان غرب پیامی تشکر آمیز به مناسبت برگزاری کنگره شهید سردار صفر خوشروان و۷۵۰شهید این شهرستان صادر شد.

((بسم رب الشهدا والصدیقین ))
امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست .(مقام معظم رهبری )
برگزاری کنگره سردار صفر خوشروان و ۷۵۰ شهید این دیار در استانه سالروز رحلت بنیانگزار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)
نقطه عطف میثاق و حلقه وصل بیعت مجدد مردم خداجوی دومین شهر مقاوم با ۷۵۰ کبوتر سبک بال مکتب عاشورایی آن امام در خطه قهرمان پرور گیلانغرب همیشه سرفراز و قهرمان بود .
فرشتگان آسمانی به معبود پیوسته ای که جز رضای خدا و دفاع از دین مبین اسلام انگیزه دیگری نداشتند و عاشقانه و عارفانه شربت شهادت نوشیدند تا امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را به ما ارزانی دارند .پیروی از مقام عظمای ولایت به عنوان چراغ راه هدایت و نجات بشریت آرمان مقدس آنان بوده و برگزاری کنگره در یادمان شهدا تبلور حماسه ،شجاعت و پاسداشت دوران طلایی دفاع مقدس بوده ،هر چند شهیدان والامقام بر خوان گسترده الهی با اولیاء الله همنشین هستند و نیازی به چنین کنگره هایی ندارند اما بر پایی و استمرار آن نیاز جدی نسل امروز است.
خدای بزرگ را شاکریم که این مهم در سایه نفس قدسی حضرت بقیه الله اعظم به بهترین نحو ممکن انجام پذیرفت .امیدواریم رضایت پروردگار و خانواده های معظم شهدا، جانبازان ،ایثارگران و مردم شریف گیلانغرب و تمامی بازدید کنندگان حاصل شده باشد ،و قطعا این کار بزرگ برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر افتخار این خطه از ایران اسلامی افزوده است .
اینجانب به نوبه خودم و از طرف حزب جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان گیلانغرب لازم و واجب میدانم از جناب دکتر محمد جواد نجفی فرمانده محترم ناحیه گیلانغرب و همه کسانی که در برگزاری کنگره هر چه بهتر و باشکوه تر نقش آفرینی نموده تشکر و قدردانی کنم.
در ابتدا از امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نسب ، سردار امیری مقدم استاندار محترم استان کرمانشاه ، سرداران سلیمانی،ریحانی و سردار عظیمی ،خانواده های معظم یادگاران دفاع مقدس تشکر و سپاسگزاری نموده و اجرو پاداش آنان را از خدای سبحان مسئلت می نمایم

عبدالرضا فرخی پور
دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی

  • منبع خبر : مژده خبر