مژده خبر- نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: نیمه شعبان، عید تمام بشریت است؛ چراکه امام عصر منجی عالم‌ بشریت به شمار می رود.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، حجت‌ الاسلام والمسلمین حسن آبادی ضمن تبریک نیمه‌ شعبان‌ و ولادت‌ حضرت مهدی‌ موعود(عج)، اظهار داشت: نیمه شعبان عید تمام بشریت است چراکه امام عصر منجی عالم‌ بشریت به شمار می رود و هدایت گر عالم است و به معنای مطلق آن زمین را از ظلم و جور پاک می‌کنید.

وی افزود: امیدوارم که خدای متعال به من و شما این توفیق را بدهد که معارف این روز را درک نماییم‌ و بتوانیم‌ رهروان‌ راستین‌ این امام زمان(عج) باشیم‌.

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین حسن‌ آبادی اضافه کرد: خدای متعال این ایام خجسته را برای بیداری‌ همه ما قرار داده است تا درگیر مسائل‌ دنیوی نشویم‌ و ایام‌ الله تلنگری باشد برایمام‌ تا راه و رسم‌ خدایی‌ را در پیش‌ بگیریم.

وی اظهار داشت: این ایام الهی را باید بزرگداشت، تکریم‌ کرد، گرامیداشت، تبلیغ و ترویج‌ کرد.

حجت‌ الاسلام‌‌ والمسلمین‌‌ حسن‌ آبادی گفت: در عالم هستی، منتظر واقعی، شخصِ امام زمان است؛ اگر من و شما خودمان را منتظر واقعی می دانیم باید متوجه این موضوع باشیم که یک نفر در عالم فرمانده منتظران‌ است‌ و او نیز‌ کسی نیست به غیر از امام عصر(عج)؛ که بر ما ضروری است که او را همراهی نماییم‌ و پیرو‌ او باشیم‌؛ این درس و نکته ای است که باید به آن توجه کنیم‌ و از آن غفلت ننماییم.

وی تصریح کرد: وقتی خودمان را منتظر امام عصر می دانیم باید به او شباهت پیدا کنیم؛ باید در مسیر امام زمان قدم برداریم؛ باید خواسته های امام زمان را در زندگی، جامعه و عالم محقق‌ نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن‌ آبادی بیان داشت: به طور مداوم‌ و همیشگی باید دِربِ خانه اهل بیت را بزنیم‌ و اصرار و پافشاری کنیم بر حاجت ها و خواسته های خود و تقوای الهی داشته باشیم و چیزهایی که خدا می خواهد را انجام دهیم تا او نیز راه و مسیر الهی را به ما نشان دهد‌ و اجابت‌ کند دعاهای ما را.

وی ادامه داد: انتظار ابعاد مختلفی دارد که با عمل صالح، رفتار کردار، تبعیت از ولایت، دعا کردن، خواستن امام‌ زمان(عج) ظهور می کند و به واسطه ایشان همه جهان از مشکلات رهایی‌ خواهند یافت.

در پایان این مراسم از فعالان فرهنگی در عرصه اقامه فریضه نماز تقدیر به عمل آمد، و همچنین از مسئول روابط عمومی، دبیر و اعضای باشگاه آموزش و رسانه باور جمعیت هلال احمر استان که در ارزیابی های اداره کل روابط عمومی موفق به کسب رتبه دوم کشور شدند تجلیل به عمل آمد.