یادداشت مژده خبر- این یادداشت جهت تبیین و یادآوری به ملت شریف ایران است تا مراقب شعارهای غرب گرایان در ایام انتخابات باشند و تکرار دولت شیفته ی غرب نباشیم چراکه: می خواهند،من و تو،ما نباشیم. و...

می خواهند،
من و تو،
ما نباشیم.

چرا تلاش می کنند تا ایران واحد، ایران قوی شکسته شود؟ آیا از خود پرسیده اید چرا کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، عربستان سعودی و… ها دلار هزینه می کنند تا من و تو، ما نباشیم؟
هزینه های سرسام آور جاری در زندگی اروپا و آمریکا که خودشان به خودشان رحم نمی کنند و صدها گرسنه و کارتن خواب دارند، هر روزه چندین قتل، تجاوز و سرقت را ثبت می کنند و صدها زندانی جرایم عمد را در بازداشتگاههای خود نگهداری می کنند.
چرا شاهد اعتصابهای مختلف مدنی در سراسر اروپا و آمریکا هستیم که از میزان تبعیض جنسی و دستمزدی به خیابانها می ریزند و پلیس آنجا با خشونت برخورد می کند.
چرا از کودک آزاری، استثمار کارکنان بویژه بانوان سخنی به میان نمی آید؟؟؟
حالا همه اروپا و آمریکا دایه مهربان‌تر از مادر شده اند و نگران مردم ایران هستند.
میلیاردها دلار هزینه انواع سایت و شبکه و کانال مجازی و دیداری، شنیداری و مکتوب می کنند تا ما مردم را نجات دهند!!!
قبل از پرداختن به ایران، بیایید نگاهی اجمالی داشته باشیم به: اسپانیا، شیلی، کوبا، آفریقای جنوبی، الجزایر، لیبی، شوروی، عراق، افغانستان و… تا متوجه شویم همین اروپا و آمریکا روزگاری دایه آزادی مردم آن کشورها را از ظلم حکومت های وقت داشتند و امروز این کشورها کجای کار هستند!؟

سالها دل طلب جام جم از ما میکرد
وانچه خود داشت ز بیگانه تمنّا میکرد

دولت انقلابی سالواتور آلنده توسط ژنرال پینوشه با کودتایی آمریکایی سقوط کرد و هزاران نفر در ورزشگاه ویکتور خارا را قتل عام کرد…
ژنرال فرانسیسکو فرانکو رهبر فاشیست چنان کشتاری در اسپانیا بویژه ایالت باسک انجام داد که هنوز در اذهان عمومی باقی مانده است…
آمریکا و اروپا در اقدامی هماهنگ دولت معمر قذافی رهبر لیبی را به نام دمکراسی چنان سرکوب نمود که هنوز نامی از لیبی در عرصه بین‌المللی مشهود نمی باشد…
گورباچوف رهبر شوروی به نام گلاسنوست خواست وضعیت جامعه خود را  به کمک غرب اصلاح کند اما شاهد فروپاشی شوروی شدیم…

به شهادت تاریخ معاصر جهان هرگاه ملتی خواست مستقل زندگی کند کلیت غرب برنامه‌های سرنگونی آن ملت را رقم زد.
دولت دکتر محمد مصدق که هرگز مرگ بر آمریکا نگفت و حتی بسوی آمریکا رفت تا وام بگیرد لیک نتیجه اش شد، کودتای ۲۸ مرداد… تازه مصدق لیبرال بود و فقط دنبال استقلال ایران بود.
نسل امروز هیچی از کاپیتالسیون نمی داند مگر مطالبی پراکنده خوانده باشد اما در سالهای سیاه ۱۳۳۲ تا ۱۳۴۲ مردم ایران با تمام وجود معنی این واژه منحوس را تجربه کردند، دورانی که سگ آمریکایی ارجح‌تر از فرد ایرانی بود.

پ.ن. تعمدا کوتاه نویسی می کنم، در مطلب بعدی خواهم نوشت تفاوت دو ملت ایران و ژاپن در برابر رفتار آمریکا را….

ادامه دارد

  • نویسنده : بهزاد مختاری
  • منبع خبر : مژده خبر