به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، دکتر کاوه مردافکن اظهار داشت: ارائه خدمات به ارباب رجوع، دریافت نظرات و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان از جمله دغدغه های مدیران شهری شهرداری بوده است.
وی افزود: میز خدمت الکترونیکی به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی مردم در دستگاه شهرداری و حذف مراجعات حضوری شهروندان و به استناد بند ۱ دستورالعمل میز خدمت، شهرداری کرمانشاه اقدام به راه اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی می کند.
معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری ها در صف مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند و وظیفه اصلی آنها ارائه خدمات متناسب با خواسته های شهروندان است تصریح کرد: میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطاتی که تنها نقطه تماس بین سازمان و مراجعه کننده به شمار میرود، وظیفه اصلی ارائه خدمات به هنگام و کارآمد به شهروندان در کمترین زمان و بالاترین کیفیت را بر عهده دارد.
مردافکن ادامه داد: ارتقای رضایتمندی شهروندان و تکریم اربابرجوع از طریق تسریع و تسهیل در ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به آنها در کمترین زمان ممکن، ارتقای پاسخگویی و پیگیری امور مراجعه کنندگان و جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان های اداری واحدهای شهرداری و بهبود فرآیند رسیدگی به درخواستهای شهروندان و کاهش مسیر حل و فصل آنها؛ تسهیل ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت شهری و گسترش ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و بر بستر برخط از مهمترین مزایای راهاندازی میز خدمت است.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا و بنا به دستور شهردار کرمانشاه مبنی بر استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی، شهرداری منطقه ٨ به عنوان پایلوت انتخاب شد.
معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: تشکیل کارگروه استقرار میز خدمت با نمایندگانی از واحد های تحول اداری، فناوری اطلاعات، روابط عمومی، بازرسی، واحد ١٣٧، و واحدهای تخصصی ارائه دهنده زیر خدمت حسب مورد شهرسازی، عمرانی، خدمات شهری، مالی و با مسئولیت نماینده تام الاختیار شهرداری تا زمان استقرار میز خدمت تشکیل میشود.
- منبع خبر : مژده خبر
Saturday, 21 December , 2024