متن پرحاشیه : 🌎 به‌بهانه انتخاب دکتر محمد رشیدی به‌عنوان عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی؛ 🌎 نماینده‌ای جوان در تراز کشوری/ وقتی بالاترین کرسی‌های مجلس را کرمانشاهیان تصاحب می‌کنند… 🌎 کمتر کسی تصور می‌کرد که این جوان انقلابی و استاد دانشگاه با حداکثر آرا در میان کاندیداهای نامدار استان کرمانشاه بتواند به مجلس شورای اسلامی […]

متن پرحاشیه :

🌎 به‌بهانه انتخاب دکتر محمد رشیدی به‌عنوان عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی؛

🌎 نماینده‌ای جوان در تراز کشوری/ وقتی بالاترین کرسی‌های مجلس را کرمانشاهیان تصاحب می‌کنند…

🌎 کمتر کسی تصور می‌کرد که این جوان انقلابی و استاد دانشگاه با حداکثر آرا در میان کاندیداهای نامدار استان کرمانشاه بتواند به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

🌎 اما در عین حال حتی نزدیکترین افراد به‌وی و خوشبین‌ترین آنها هم حتی تصور نمی‌کردند که محمد رشیدی در یک دورهَ اول حضور در مجلس شورای اسلامی بتواند به‌عنوان تاثیرگذارترین جوان تاریخ ادوار مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه تبدیل شود.

🌎 محمد رشیدی با تکیه بر نیروی جوانی و حس اعتماد به نفسی که از آرای حداکثری مردم در انتخابات گذشته به وی تزریق شده است، تبدیل به چهره‌ای تاثیرگذار در تصمیمات مهم کشوری در راستای منافع استان کرمانشاه شده است که حس غرور کرمانشاهیان را به‌واسطه تکیه بر بالاترین کرسی‌های مجلس شورای اسلامی برانگیخته است.

🌎 اینک محمد رشیدی برای سومین سال متوالی به‌عنوان عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در میان نام‌ها و غول‌های بزرگ این مجلس انتخاب شده‌است که می‌تواند آینده‌ای روشن برای وی و استان کرمانشاه متصور بود که در آینده‌ای نزدیک حتی کرسی ریاست مجلس شورای اسلامی را تصاحب و حتی یکی از پتانسیل‌های بزرگ برای ریاست جمهوری در مراحل بعدی باشد.

🌎 فرزاد منتی.

نقدی قابل تأمل بر متن مذکور:

فأین تذهبون برادر⁉️
چرا این زخم فرهنگی عمیق در کرمانشاه ، التیام نمی یابد و فاصله اش کم نمی شود.این زخم، همان مطلق انگاری و بر مبنای آن محاسبات غلط کردن و الان هم در سطح #رسانه مخاطبین را به اشتباه بزرگ انداختن است. خیز تبلیغاتی #انتخاباتی هم جای خود.
تا ضعفهای هر کسی مشخص نشود، قوتهایش درست دیده نمی شود.
تاشخصیت و عملکرد ایشان با ذره بین انصاف و منطق در همین جایگاه نمایندگی و عضو هیئت رییسه مجلس و دبیری آن دیده نشود، این حرفها ظلم به ایشان و ظلم تاریخی به استان و مردم آن و در سطح کلان به ملت شریف ایران است!
شما اول ثابت کنید، ایشان در طراز کرمانشاه و کرمانشاهیان شریف، عزیز، نجیب و مظلوم و با صفاست، تا من بگویم ایشان هیچ سنخیتی با آنچه شما گفتید در بعد ملی ندارد.
ساده اندیشی حدی دارد که به همان اندازه از عقلانیت دور است.
مگر یادتان رفته و فراموش کرده ایم ایشان بزرگترین اشتباه فاحش را زمان انتخابات نمود و اعلام کرد، مخالفت با من مخالفت با #امام_حسین علیه السلام است.
چون من_محمد رشیدی_ قاری قرآن و بزرگ شده هیئتهای مذهبی هستم.

او که هنوز پست و مقام مادی اعتباری و بی ارزش دنیا را نگرفته بود و _ البته طبق روال غلط رایج و مثل بیشتر همکارانش با پول و تبلیغات و با حمایت مرحوم بهروز همتی رأی کمی از مردم شهر را به خود اختصاص داد_ به اشتباه نظری و عملی افتاد و خودش را با دردانه عالم هستی و خداوند _امام حسین علیه السلام _مقایسه کرد و در حقیقت امام حسین علیه السلام را خرج خودش و رسیدن به صندلی مجلس شورای اسلامی نمود، چه تضمینی هست فردا ولی فقیه ، مردم ، انقلاب، نظام و شهدا را برای رسیدن به خواسته هایش_هر چند با برچسب دینی و انقلابی_ هزینه نکند⁉️
مگر یادمان رفته ، در زمان استانداری آقای امیری مقدم، بر خلاف نظر صریح ولی فقیه_مثل بعضی از همکارانش_ در نصب مسئولین دولتی دخالت بی جا می کرد و به استاندار وقت فشار می آورد_هرچند که آن استاندار هم در شأن مردم کرمانشاه_نبود.
راستی ایشان با کدام سابقه و تجربه انقلابیگری، و با پرداخت چه هزینه ای برای دین و نظام و شهدا مستحق چنین جایگاه ملی است. در کدام آزمون انقلاب هزینه داده، از مالش، از آبرویش، از خانواده اش، از جانش چه مایه ای گذاشته و چه زحمتی برای خدا متحمل شده⁉️ ایشان ساده زیست است⁉️چقدر در این سه سال از ظرفیت فکری جوانان و نخبگان استان برای رفع مشکلات استان و کشور بهره برده ⁉️و…
البته بقیه همکاران ایشان، چندان تفاوتی ندارند.
پس اصحاب رسانه، برای خدا و مردم و نسل خودتان هم که شده کلی گویی و تعارف بی دلیل را کنار بگذارید و سؤالات اساسی را _بدون حب و بغض شخصی و منافع جناحی_ به گوش و چشم مردم عزیز برسانید و قضاوت را به آنها بسپارید تا فردای قیامت در پیشگاه خدا و اهل بیت علیهم السلام و در دنیا در پیشگاه تاریخ روسفید و سربلند باشیم. والسلام

  • منبع خبر : مژده خبر