مژده خبر- سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تسهیل ارائه خدمات بانکی کم‌نظیر است.

 

«دکتر رضا قرائی‌پور» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه، دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان و «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفری یک روزه به استان قم از شعب فلکه جهاد، توحید، امامزاده ابراهیم، بلوار امین و صدوقی استان بازدید کردند و عملکرد این شعب از حیث چگونگی ارائه خدمات بانکی به ویژه موضوعات افتتاح حساب آنلاین و درخواست وام آنلاین (در حوزه وام‌های فردی و سازمانی) را مورد بررسی قرار دادند.

«دکتر رضا قرائی‌پور» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این بازدیدها تأکید کرد: این بانک با ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری در کنار حفظ شعب فیزیکی، عملکردی کم‌نظیر در تسهیل ارائه خدمات بانکی به مشتریان داشته است.

دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک نیز با بیان اینکه مدیریت شعب استان قم همواره در اکثر خدمات ارائه شده در پیشخوان مجازی حائز رتبه‌های برتر بوده، گفت: کسب رتبه نخست در شاخص‌های افتتاح حساب آنلاین و همچنین پرداخت وام آنلاین به مشتریان سازمانی، یکی از افتخارات مهم و ستودنی این استان است.

«احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک نیز لزوم تسلط همکاران بر طرح‌های اعتباری به‌ویژه طرح‌های مهریار و جشنواره مهرپوز، اعمال نظارت در فرآیند جذب پذیرندگی کالاکارت و همچنین تلاش مضاعف برای تحقق اهداف ترسیمی در مقوله جذب منابع را مورد تأکید قرار داد.

در این بازدیدها ضمن بررسی شاخص‌های عملکردی شعب به‌ویژه در حوزه ارائه خدمات آنلاین، وضعیت ظاهری شعب از جمله رعایت هویت بصری جدید بانک، طرح تیپ شعب و… نیز ارزیابی و رهنمودهای لازم در این زمینه ارائه شد. همچنین از سوی مدیران تأکید شد طرح‌های اعتباری جدید بانک به‌ویژه «مهریار» بیش از پیش در دستور کار شعب قرار گیرد. در ادامه این سفر از ستاد مدیریت شعب استان قم نیز بازدید شد و رهنمودهای لازم برای بهبود عملکرد ستاد ارائه شد.