شهید مدافع حرم یوسف امیدوار(حاج صادق) در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسید. این شهید والامقام کرمانشاهی، به همراه چهار مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران در حمله تروریستی روز گذشته(۳۰ دی) رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسیدند. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، معاون سیاسی، امنیتی […]

شهید مدافع حرم یوسف امیدوار(حاج صادق) در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسید.

این شهید والامقام کرمانشاهی، به همراه چهار مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران در حمله تروریستی روز گذشته(۳۰ دی) رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) و جمعی دیگر از مسئولان استان، شامگاه شنبه با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم یوسف امیدوار، شهادت این شهید والامقام را به پدر و مادر و اعضای خانواده اش تبریک و تسلیت گفتند.

هنوز زمان تشییع و خاکسپاری این شهید مدافع حرم اعلام نشده است.

گفته می‌شود حاج صادق امید زاده، فرمانده اطلاعات نیروی قدس در سوریه، طراح و مجری اخراج آمریکایی‌ها از سوریه بود.

هفت ماه قبل، روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست در گزارشی اختصاصی، از صادق امیدزاده به عنوان مغز متفکر طراحی عملیات‌ها علیه نیروهای آمریکایی یاد کرده بود…

⭕️ چند نکته در مورد عملیات تروریستی امروز اسرائیل / واکنش سپاه باید چگونه باشد؟

رژیم صهیونیستی امروز ۴ تن از فرماندهان نیروی قدس سپاه در سوریه را به شهادت رساند.

در این خصوص چند نکته قابل ذکر است:

۱️⃣ انجام این حمله با فاصله کمی پس از حمله سپاه به مقر موساد در اربیل نشان می دهد، اسرائیل به شدت عصبانی شده و نیروهای مهمی را در خانه پیشرو دیزه ای از دست داده است؛ مانند کرم میخائیل تاجر یهودی انگلیسی(مامور ویژه موساد).

۲️⃣ اسرائیل این روزها ضربات راهبردی متحمل شده است و مسبب همه شکست ها را ایران و نیروی قدس سپاه می بیند؛ تجارت دریایی رژیم دچار آسیب جدی و جبران ناپذیر گشته ، در غزه به هیچ کدام از دستاوردهای خود نرسیده و از یمن، لبنان ، عراق و سوریه در حال تحمل ضربات موشکی و پهپادی است‌.
طبیعی است که وقتی یک رژیم با چنین بحران هایی مواجه شود ، دست به هر عملی بزند.

۳️⃣ فرمانده برجسته ای که امروز به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، سردار صادق امیدزاده است که بارها تا مرز شهادت رفته و حتی چندین مورد مجروحیت شدید در نبردهای سوریه متحمل شده بود.

۴️⃣ واکنش سپاه به حملات اخیر به جا و مهم بود و موساد را دچار گیجی کرد و به نظر می رسد این روند همچنان باید ادامه یابد. اسرائیل نیروهای اطلاعاتی سپاه ایران را هدف گرفت و باید در سطح منطقه نیروهای موساد زده شوند و هیچ کشوری نباید برای آنها خانه امن محسوب شود؛ به خصوص باکو.

۵️⃣ واکنش آتی سپاه باید محاسبات اسرائیل را برهم بزند و ماموران موساد در نقاطی هدف گرفته شوند که سران رژیم صهیونیستی آنجاها را امن فرض کرده باشند‌‌. امارات و باکو دو کشوری هستند که اسرائیلی ها در پیرامون ایران برای خود امن تلقی می کنند.

۶⃣ اگر قرار است واکنش بعدی سپاه بازدارنده باشد، لازم به نظر می رسد باید فردی کشته شود که برای آنها قابل تصور نبوده و در جایی هدف قرار گیرد که به ذهن سران تل آویو خطور نمی‌کرد. در واقع پاسخ ایران باید فراتر از باور و بیرون از چهارچوب تصور صهیونیست‌ها باشد تا بتواند محاسبه آنها را دستخوش دگرگونی اساسی کند.

✍ علیرضا تقوی‌ نیا

🔥امنیت ملی قربانی منطق غربگرایی

🔻روزنامه موسوم به جمهوری اسلامی در ۳۰دی۱۴۰۲ و ساعاتی پیش از شهادت معاون اطلاعات سپاه قدس و جمعی از پاسداران توسط رژیم اشغالگر قدس، با اتخاذ موضعی خلاف امنیت ملی و منطق و واقعیات موجود، پاسخ موشکی به تروریست‌های صهیونیستی رخنه کرده در عراق، سوریه و خصوصا پاکستان  را #غیرمنطقی دانست!

🔻آیا نخبگان جریان غربگرا نمی‌دانند که پاکستان تقریبا کنترلی بر ۹۰۰ کیلومتر مرز خود با ایران ندارد و در سایه این بی توجهی ۴ پادگان تروریستی جیش الظلم در نزدیک مرز ایران در حال تدارک جنایت های بعدی بودند؟

🔻آیا غربگرایان نمی دانند که ارتش پاکستان میلیاردها دلار از غرب و اعراب کمک نظامی دریافت می‌کند؟
آیا چاره‌ای جز این بود که مدافعان امنیت مردم، با حمله‌ای توفنده هم تروریست‌های خونخوار را سرکوب نموده و هم دولت پاکستان را مجبور به مسئولیت‌پذیری در مرز خود نمایند که هر دو هدف محقق شد؟

🔻اگر در خیابان یکی از اشرار آسیبی به خانواده شما برساند و شما غیورانه سیلی اول را محکم به او بزنی و او هنگام فرار لگدی پرتاب کند، هیچکس شما را به خاطر ضربه خوردن احتمالی ملامت نمی کند بلکه ملامت برای کسی که برای اینکه کت و شلوارش خاکی نشود به دزد شرور لبخند بزند؟

🔸پ.ن۱: ۷۵ سال جنایت در فلسطین، بخاطر همین تفکر به ظاهر منطقی و مذاکره مدار نسل‌های پیشامقاومت است که برخی سیاسیون سلطان حسین منش، در حال ترویج آن در داخل ایران هستند.

🔸پ.ن۲: اساسا وضعیت حقوقی روزنامه جمهوری اسلامی چیست؟ این روزنامه بنا بود ارگان حزبی باشد که الان اصل حزب وجود ندارد!

✍حمیدرضا ابراهیمی

 

 

  • منبع خبر : مژده خبر