مژده خبر- شهردار شهرستان صحنه در گفتگو با پایگاه خبری مژده خبر، اظهار کرد: شهر صحنه به لطف خدا و همراهی فرماندار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر به کارگاه عمرانی تبدیل می شود.

دکتر کیومرث اسدی شهردار شهرستان صحنه در گفتگو با پایگاه خبری مژده خبر، اظهار کرد: شهر صحنه به لطف خدا و همراهی فرماندار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر به کارگاه عمرانی تبدیل می شود.

وی افزود: در حال حاضر چندین طرح شاخص عمرانی در دست اجراست.
طرح احداث پارک محله سی متری که ۷۰درصد کار فیزیکی آن در حال اجرا می‌باشد و تا نیمه ی مرداد ماه سال جاری طبق قرارداد پیمانکار فوق تحویل داده میشود
طرح زیباسازی و سکو بندی محوطه مجموعه گردشگری دربند جهت رفاه حال شهروندان و مسافرین ارجمند در حال اتمام میباشد
طرح احداث پارک جانبازان شهرک امام(ره) روبروی محله جنگ زدگان که چندین روز از آغاز آن می گذرد ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق قرارداد تا پایان مرداد تحویل داده می‌شود
طرح نهضت آسفالت کوچه ها ومعابرو خیابان‌های سطح شهر صحنه که در سال۱۴۰۱ بالغ بر۱۲هزار تن بوده و امسال باید رقمی حداقل ۱۴تا۱۵هزار تن آسفالت در محله های محروم وکم برخوردار و شهرک های تازه تاسیس شده که دارای کوچه های خاکی می‌باشد  آسفالت می شود.

وی افزود: در روز ها و ماه‌های آتی شاهد عملکرد بهتری از شهرداری جهت رفاه شهروندان فهیم شهر صحنه خواهیم بود

دکتر اسدی درپایان ضمن قدر دانی از زحمات کلیه همکاران در واحدهای مختلف شهرداری از حمایت های فرماندار محترم واعضای محترم شورای اسلامی شهرصحنه تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

  • منبع خبر : مژده خبر