مژده خبر- نشست بصیرتی_آموزشی با شرکت مدیران و کارکنان فرمانداری و شهرداری کنگاور امروز پنجشنبه ۲۶ مهر ماه در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کنگاور ، با حضور دکترجهانبخش زنگنه تبار مدیر هسته گزینش استانداری کرمانشاه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر؛ زنگنه تبار در این نشست دو ساعته ضمن بیان تعاریف و اهمیت جهاد تبیین، آخرین تحولات منطقه و دستاوردهای عملیات‌های غرورآفرین وعده صادق ۱ و ۲ و حملات کوبنده جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی ازطرفی و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی که باکشتارزنان وکودکان وافرادغیرنظامی موجب رسوایی بیشتر خود می شود، اشاره کرد و گفت: علی رغم تبلیغات دروغین و حمایت‌های آمریکا و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی از این رژیم نامشروع، قطعاً این باند تبهکار و قاتلان زنان وکودکان غزه و لبنان، مراحل پایانی سقوط خود را طی می‌کنند.
وی گفت: سربازان ولایت آماده رونمایی از یک توان دفاعی هستند که تمام معادلات منطقه را بر هم خواهد زد.
وی گفت: صهیونیست‌ها هم این را می‌دانند که در صورت هرگونه تجاوز به کشور عزیزمان،با اشاره امام خامنه ای(مدظله العالی) ، تمام سرزمین‌های اشغالی توسط کلاهک‌های جمهوری اسلامی شخم زده خواهد شد.
زنگنه تبار در این نشست به بیان وتشریح قوانین، ضوابط و آیین نامه گزینش کشور و مصادیقِ عبارات و عناوین مصرح در این متون برای شرکت کنندگان عزیز پرداخت.
وی گفت:اگرتمام دست اندکاران جذب نیرو وانتصاب مدیران، درکنار گزینشگران باشند واستخدام وانتصابات براساس معیارهای قانونی باشد،چنان شایسته سالاری در کشور حاکم خواهد شد که بهره وری وخروجی دستگاهها،متحیرکننده خواهدبود ومشکلات با سرعت باورنکردنی حل خواهند شد.
زنگنه تبار در پایان گفت: قانون گزینش کشور براساس احکام نورانی اسلام ناب محمدی(ص)تدوین شده است، لذا باید همه براساس آن عمل کنند وباید معیار ها ی شایسته گزینی که در آیات،احادیث وفرمایشات امامین انقلاب هست، در جذب وارتقای کارکنان ملاک عمل قرار گیرد،تا اهداف متعالی نظام اسلامی محقق گردد.

  • نویسنده : فرشته شایگانی قانع
  • منبع خبر : مژده خبر