مژده خبر- نماینده مردم ایلام ،ایوان وشیروان و چرداول درمجلس شورای اسلامی دریادواره شهدای ایوان وایل کلهرگفت:در هر جایگاهی که هستیم شهدا را فراموش نکنیم.

به گزارش خبرنگار مژده خبر، دکتر سارا فلاحی، نماینده مردم شریف استان ایلام در مجلس شورای اسلامی امروز در یادواره بزرگ ۳۷۱ شهید والامقام شهرستان ایوان و ایل کلهر که با حضور و سخنرانی سردار کوثری نماینده مردم تهران در مجلس، بسطامی نماینده ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)، مدیران استانی و شهرستانی و آحاد مردم غیور ایوان برگزار شد، در سخنان کوتاهی یاد و نام این شهیدان را گرامی داشت.

او گفت: امیدوارم شرایطی فراهم بشود که همانگونه که شهدای ما برای ما جان سپردند ما هم به عنوان مسئولین بتوانیم فضایی ایجاد کنیم تا فرزندان ما در جامعه امنیت داشته باشند و به شادی و سلامتی برسند.

فلاحی ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در این یادواره بزرگ شرکت داشتند، عنوان کرد: شهیدان استان ایلام همگی گمنام هستند و برای نام آوری به میدان نرفتند و امروز کافی است که ما فراموششان نکنیم و به راهشان بیاندیشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم تاکید کرد: امیدوارم که همگی ما در هر جایگاهی که هستیم شهدا را فراموش نکنیم.

  • منبع خبر : مژده خبر