مژده خبر- خانه باغ که هیچ؛ جان را فدای رهبر می‌کنیم عنوان یادداشتی ویژه به قلم محمد سلطانی است که باهم می خوانیم:

 

در ایام اغتشاشات، عده‌ای کینه‌ورز کوردل که از رویارویی با سربازان رهبری در کف خیابان عاجز ماندند و توطئه شوم آنها شکست خورد و انقلاب و نظام اسلامی بالنده‌تر و شاداب‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه داد، برای تسکین آلام خود و  جبران تحقیر شکست به منطقه دورافتاده قلندر رفتند و خانه‌باغی  که بیش از ۳۰ سال برای آن زحمت کشیده‌ بودیم را به آتش کشیدند و خانه و تعدادی از درختان در آتش کینه آنها سوخت و این هفته نیز اقدام به شعارنویسی بر روی مخروبه‌های آن نمودند.
تصور این جاهلان این است که دلدادگان رهبری با این اقدامات مرعوب شده و عقب خواهند نشست، غافل از اینکه تک‌تک سربازان رهبری نه تنها از بذل مال باکی ندارند،بلکه آماده نثار جان شیرین  بر سر آرمان‌های والای امام راحل و منویات نائب امام زمان حضرت امام خامنه‌ای هستند و نه تنها باکی از مرگ ندارند که مشتاق شهادت در راه خدا هستند و بالاتر از آن،برای مرگ سرخ و باشرف روزشماری می‌کنند.
من از طرف خانواده سلطانی و برادارن عزیزم که سروران من هستند به این اراذل و اوباش می‌گویم که اینگونه جان‌کندن‌های شما برایتان سودی نخواهد داشت و ما از صمیم قلب خوشحالیم که برگ سبزی تحفه درویش به رهبری و نظام اسلامی تقدیم کرده‌ایم.

سلام و صلوات خدا بر شهیدان راه حق و درود و سلام همه پاکان و آزادگان جهان نثار رهبری مقتدر و عزیزتر از جانمان امام خامنه‌ای عزیز.

  • نویسنده : محمد سلطانی
  • منبع خبر : مژده خبر