مژده خبر- فرمانده سپاه ناحیه صحنه گفت: امروز حضور در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن مقابله با دشمنان و دفاع از امنیت است.

 سرهنگ پاسدار محسن دارابی  فرمانده سپاه  ناحیه صحنه ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر به مناسبت گرامیداشت جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم صحنه  در مراسمات و مناسبت‌های مختلف انقلاب و در راستای صیانت از برنامه‌های نظام همواره سنگ‌تمام گذاشته‌اند و این نشان از هوشیاری، هوشمندی و آگاهی و نگاه همه‌جانبه مردم صحنه به انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام است.

فرمانده سپاه  ناحیه صحنه اضافه کرد: اگر بخواهیم یک تعریف از ۴۵ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی داشته باشیم، این است که هیچ روزی را پشت سر نگذاشته‌ایم که دشمنان برای انحراف و لطمه‌زدن به انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ای طراحی و اجرا نکرده باشند.

سرهنگ دارابی اذعان کرد: انقلاب اسلامی را هیچ قوم و گروهی نمی‌تواند برای خود مصادره کند و این انقلاب برای بقا و پیشبرندگی اهداف خود در یک گستره عظیمی با یک ملت عظیم حرکت می‌کند.

سرهنگ دارابی گفت: انقلاب اسلامی یک جریان نو و جدید است که در مقابل استکبار تمام قد ایستاده و با نگاه ایجاد اخلاق در عالم، دفاع از مظلومین، دفاع از محرومین و اثبات حقانیت دین مبین اسلام تشکیل و ۴۵ سال است با همین دیدگاه جلو می‌رود.

فرمانده سپاه  ناحیه صحنه تصریح کرد: شرط بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران
این است که ما در تمام برنامه‌ها و عرصه‌های سرنوشت‌ساز این نظام سهم برای خود قائل و حضور پیدا کنیم.

  • منبع خبر : مژده خبر