حجت‌الاسلام «عبدالحمید امانت بهبهانی» گفت: احیا و توسعه سنت الهی و پسندیده قرض‌الحسنه می‌تواند راه رفع مشکلات جامعه باشد و باید تلاش مضاعفی برای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در بین اقشار جامعه صورت گیرد.

 

به گزارش مژده خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حجت‌الاسلام «عبدالحمید امانت بهبهانی» معاون قضایی دادگستری خوزستان و رئیس توسعه حل اختلاف استان در دیدار با مدیر شعب بانک در استان خوزستان بر تلاش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای جذب سرمایه‌گذار به کشور و به‌ویژه در استان خوزستان تأکید کرد تا این اقدام منتج به توسعه و رشد اقتصادی در جامعه شود.
رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان ساخت: احیا و توسعه سنت الهی و پسندیده قرض‌الحسنه می‌تواند راه رفع مشکلات جامعه باشد و باید تلاش مضاعفی برای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در بین اقشار جامعه صورت گیرد.
تعامل با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را گسترش می‌دهیم
امانت بهبهانی در ادامه اظهار داشت: باید همکاری و تعامل بیشتری با شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خوزستان داشته باشیم و خدمات بانکی از جمله پرداخت وام قرض‌الحسنه برای کارکنان و اعضای شوراهای حل اختلاف استان از سوی این بانک در نظر گرفته شود.
وی گفت: در نظر داریم برای حل و فصل دعاوی وصول مطالبات و رسیدگی به پرونده‌های بانکی و مؤسسات مالی، شعب تخصصی شورای حل اختلاف متشکل از افراد مطلع از امور بانکی را راه‌اندازی کنیم که این کار کمک شایانی به بانک‌ها و مؤسسات مالی خواهد داشت.
هدف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه است
در این دیدار «مجتبی سخنور» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان از حمایت‌ها و تلاش‌های رئیس توسعه حل اختلاف استان برای رفع موانع و مشکلات حقوقی و اختلافات این بانک با مشتریان به صورت مسالمت‌آمیز تقدیر کرد و از آمادگی این بانک برای پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه برای اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف خوزستان خبر داد.
وی در همین رابطه اظهار داشت: همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف زمینه‌ساز احیاء و توسعه سنت قرض‌الحسنه است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آمادگی دارد در این زمینه با شوراهای حل اختلاف همکاری و تعامل خوبی داشته باشد.
سخنور افزود: هدف از فعالیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گسترش معارف و مبانی شرع مبین اسلام و فرهنگ قرض‌الحسنه و تعمیق هر چه بیشتر این سنت حسنه در جامعه است.