مژده خبر- از سوی سازمان های بسیج رسانه،هنرمندان،دانشجویی،حقوق دانان،نخبگان،بیانیه ای درباره‌ی انتخابات پیش‌رو درخرداد۱۴۰۰صادرشد.

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِم‏
در حقیقت، خدا حال قومى را تغییر نمى‏دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند. سوره رعد آیه ۱۱

سیاست غربگرایان، چهره اصلی خود را در روزگاری که مردم با دیدن نتایج سیاستها و اقدامات غلط لیبرالها متحیر هستند، عیان کرد. امروزه که کرونا، مرگ را در میان جامعه رواج داده است، غیر تحمل این بیماری مهلک، مردم باید مهلکه سیاستهای اشتباه را نیز از سر بگذرانند. در همین یکی دوماه اخیر که می شد با حُسن استفاده از ۱۶ روز تعطیلی نوروزی، کرونا را تا حد بسیار زیادی کنترل نمود، به صورت مشکوکی، آزاد گذاشتن مسافرتهای تفریحی عده ای از مرفهین و مخصوصاً باز گذاشتن پروازهای ترکیه ای که سراسر آلوده و قرمز شده به ویروس جهش یافته است، آمار مبتلایان کرونایی را که به همت طرح موفق شهید سلیمانی از مرز ۵۰۰ نفر در روز به ۶۰-۷۰ نفر رسیده بود را دوباره تا مرز ۵۰۰ نفر رساند. اکنون نیز با تعطیلی قسمتی از بازار خُرد و جزء، عملاً نفس اقتصاد محدود مردم را نیز به شماره انداخته اند. با اینحال مردم نجیب این سرزمین کهن، با تمکین به قانون، احترام و اعتقاد خود را به حفظ یکپارچگی نظام نشان داده و با دولت همراه شده اند.
تورم، بیکاری، کمبود نظارتها و … که نتیجه اهمال و کم کاری متولیان امور است را اگر بشود تحمل کرد، توهین به سردار دلهای مردم ایران و جهان که تشییع بی نظیر ده ها میلیونی در ایران و جهان، ثابت کننده آنست، بخشودنی نیست و جدای از مطالب آمیخته با غیرواقع هایی که حتی برخی مسؤولین آمریکایی هم آنرا تکذیب کرده و سخنگوی روسیه را به واکنش واداشته است، این سؤال را در اذهان مردم به وجود می آورد که گروهی که نمی توانند از یک فایل صوتی مراقبت کنند و نفوذی ها به راحتی می توانند چنین مدرک مهمی را بدزدند و به شبکه های معاند و دشمن برسانند و باعث تدارک جنگ تبلیغاتی بیشتر علیه کشور شوند، چگونه می توانند از منافع ملی حمایت کنند؟ و چرا به جای عذرخواهی و اظهار شرمندگی، به توجیه آن پرداخته و مقصر را در خارج از مجموعه خود جستجو می کنند؟ گویی وظیفه مراقبت از اسناد نیز بر عهده مردم بوده که مسؤولین، از خود سلب مسؤولیت می کنند.
با وجود اشتباهاتی که متأسفانه در هشت سال اخیر بسیار زیاد است، به جای حل مشکلات مردم و رفع خطاها، تمرکز بر دو قطبی کردن های پی در پی و نشست های انتخاباتی منظم و طولانی در کلاب هوس و امثال آن، بر زخمهای مردم نمک می پاشد. مدیریت بازار آشفته مرغ و میوه و تخم مرغ واجب تر است یا نقد یکطرفه و پرغلط دولتهای قبل و مجلس انقلابی؟ مگر مردم توان دیدن و مقایسه بین مسؤولین صالح و مردمدار را با نامدیران مسؤولیت گریز ندارند؟ وضعیت بازار امروز، گویاتر از هر سخنی در نقد دولت فعلی است که نیازی به دروغ پراکنی و نفرت افکنی در جامعه ندارد. مردم دیدند که مرد میدان، حاج قاسم سلیمانی قول سقوط داعش ظرف سه ماه را داد و به وعده اش وفا نمود ولی گروهی پرمدعا و حق گریز، از چندسال پیش تاکنون، قول رفع « بالمره» تحریم ها و عبور از رکود و شکسته شدن ارابه تحریمها را دادند و هنوز هم تحریم می شویم و هنوز هم مسافر میزهای مذاکره ای و تورم ۴۰۰ درصدی در برخی اقلام و … صداقت مدعیان را به چالش کشیده است.
مردم سربلند ایران؛ این مشکلات که کمی از هزاران است نتیجه انتخاب غلط است نه انقلاب. و راه برون رفت از مشکلات پیش رو و رهایی از دست حرافان کارنابلد و کارخراب کن، حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب آگاهانه ای است که بتواند بابرنامه و روحیه انقلابی جهادی، مشکلات را چاره اندیشی کند. باید دانست که شرکت نکردن در انتخابات، هدف کسانی است که اقتصاد و کسب و کار امروزمان نتیجه عملکرد بد آنهاست. همانها که به دنبال قانون شکنی و تمدید دولت فعلی هستند. مبادا در وین، برجام دیگری بر ملت و میهن تحمیل کنند و لقمه های دیگری از سفره مردم برای کدخدا بپیچند، غافل از اینکه دوره قانون گریزی به سرآمده و باید پس از واگذاری دولت، پاسخگوی اقدامات خود باشند. اگرچه مردم، خیری از گزارش های صد روزه ندیدند ولی باید به دقت صد روز پایانی را مراقبت نمود که پیوست هایی امثال فایل صوتی و نتیجه وین و … نتواند اتحاد و یکپارچگی و امید را از شما ملت عزیز سلب کند که ناامیدی از شیطان است.

به امید انتخاباتی پرشور و انتخابی آگاهانه
والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته
اردیبهشت ۱۴۰۰
سازمان بسیج رسانه، سازمان بسیج دانشجویی، سازمان بسیج فرهنگیان،
سازمان بسیج اساتید،
سازمان بسیج هنرمندان،
سازمان بسیج حقوقدانان و
کانون نخبگان بسیج استان کرمانشاه

  • منبع خبر : مژده خبر