مژده خبر- بسته ی صبحانه خبری امروز مژده خبر را باهم می خوانیم:

 وزیر امور خارجه: ایران برای رسیدن به توافق پایدار جدی است
حسین امیرعبداللهیان در دیدار با وزیر امور خارجه هلند: انتظار می‌رود مناسبات اقتصادی فی‌مابین، بویژه در حوزه‌های شرکت‌های دانش بنیان، کشاورزی، بندری و گردشگری از تحرک روبه رشدی برخوردار شود. ایران برای رسیدن به توافق پایدار جدی است.

 قدردانی فرماندهان سپاه‌پاسداران از رئیس‌جمهور
نامه سرداران دوران دفاع مقدس:سخنرانی شجاعانه، مستدل و تحسین‌برانگیز جنابعالی در سازمان ملل دیگربار صدای عزت، اقتدار و شکوه نظام جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان رساند. وظیفه می‌دانیم سپاس صمیمانه خود از بیانات جنابعالی بویژه موضوع مطالبه عادلانه در پرونده ترور ناجوانمردانه برادر و همرزم شهیدمان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس را اعلام داریم.

 اجتماع بزرگ امت رسول‌الله، امروز در میدان انقلاب
کانون‌های قرآنی و هیئات مذهبی تهران بزرگ، از عموم مردم و هیئات حسینی تهران دعوت کردند برای برگزاری اجتماع بزرگ امت رسول الله حضور به هم رسانند. این تجمع ساعت ۱۶ امروز یکشنبه ۳ مهر از چهار مسیر به سوی میدان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

 وعده رئیس جمهور عملی شد
در بیست و چهارمین سفر استانی به چهارمحال و بختیاری بعد از حضور رئیسی در منطقه محروم لبد، رئیس‌جمهور بلافاصله دستور ساخت مدرسه در شهرک رهبری لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ را داد؛ حالا بعد از گذشت ۳ ماه همزمان با شروع سال تحصیلی مدرسه شهید با هنر توسط وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

 جزئیاتی از حمله به گروهک تروریستی کومله
کسب اطلاع حاکیست که این حملات از ساعت ۱۶ امروز آغاز شده و در پی آن سه مقر آموزشی و چند مقرر تجمع تروریست‌های کومله هدف قرار گرفت و خسارات جدی به آنها وارد شد.سپاه پاسداران اعلام کرده که این حملات در پاسخ به حمایت گروهک تروریستی کومله از ناآرامی‌های اخیر و همچنین تلاش برای وارد کردن سلاح داخل ایران بوده است.

امیرعبداللهیان: آمریکایی‌ها در روزهای اخیر پیام دادند
وزیر امور خارجه: طرف آمریکایی بارها حتی در این روزهای اخیر به ما اعلام کرد که دارای اراده و حسن نیت لازم برای رسیدن به توافق هستیم و ما به آنها گفتیم پس با واقع بینی اراده و حسن نیت خود را نشان دهید و اثبات کنید تا بتوانیم به نقطه توافق برسیم.

 رئیس جمهور سوئیس حامل پیام آمریکا برای ملاقات دو جانبه با ایران بود
جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: از ابتدای صحبت های رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل تا پایان آن هیچ نماینده‌ای از پشت میز خود بلند نشد و فقط رژیم صهیونیستی که با ایران دشمنی دارد سالن را ترک کرد.مکرون، رئیس جمهور فرانسه در دیدار با رئیسی خیلی علاقه مند به مذاکره هسته ای بود و حامل یکی دو پیام بود. رئیس جمهور سوئیس حامل پیام آمریکا برای ملاقات دو جانبه با ایران بود و رئیسی در پاسخ گفت که آیا ما از ملاقات های دوجانبه قبلی سودی بردیم؟، آمریکایی ها مذاکره را برای مذاکره می‌خواهند و این درحالی است که اشخاص حقیقی و حقوقی جمهوری اسلامی مکرر درحال تحریم شدن هستند.

سوختن عملیات یک سرویس اطلاعاتی اروپایی در تهران!
دو حرکت از سوی آمریکایی‌ها یکی از سوی سازمان سیا و دیگری از طرف وزارت خارجه آن کشور روی سه روز اغتشاشات چند نوجوان کم و سن سال (تینیجرها) و نیز تعدادی اراذل‌واوباش اجاره‌ای نشان می‌داد که دشمن‌ روی تحرکات جدید حساب ویژه بازکرده است. ناسا با هدایت سیا عکس مهسا امینی را روی صفحه تلسکوپ جیمز وب قرارداد تا تردیدها روی حمایت آمریکایی‌ها از اغتشاش را بردارد؛ پس‌ از آن هیلاری کلینتون به نمایندگی از سوی وزارت خارجه بایدن نیز تعارف را کنار گذاشته و با ارسال پیامی مستقیم برای آشوب گران اعلام کرد که چشم آمریکا به سمت آن‌هاست.گفته‌شده است که یک سرویس اطلاعاتی غربی با مبدأ برلین با گرفتن تماس‌های مشکوک با داخل برای اراذل‌واوباش اجاره‌ای سیگنال فرستاده است، خط واصل این هماهنگی‌ها سفارت آلمان در ایران بوده است.

نماینده مجلس: یک فرد از کردستان تا تهران در حال فیلمبرداری از مهسا امینی بوده است
احمدحسین فلاحی نماینده همدان: من از دستگاه‌های قضایی و امنیتی می‌خواهم فردی که قبل از بروز حادثه روی به فیلمبرداری می‌آورد را بخواهند و از او بپرسند مقصودش چه بوده است. این یک سناریو به مانند موضوع ندا آقا سلطان بوده است. در رابطه با فردی که فیلم‌برداری کرده است نباید مثل قضیه ندا آقا سلطان بشود که آن فرد مرتبط با موضوع از کشور خارج شد. هم پزشک و هم پدر خانم امینی خلاف واقع گفتند. هدف از این ماجرا یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده بود.

 

  • نویسنده : جعفر جعفری
  • منبع خبر : مژده خبر