به گزارش خبرنگار مژده خبر، در این وبینار مباحثی تحت عناوین بازاریابی پنهان و باید و نباید های آن، تشریح بازاریابی چریکی یا پارتیزانی و نمایشگاه ها، تشریح بازاریابی محدوده نزدیک یا برد نزدیک و نمایشگاه ها، بازاریابی پچ پچی و بازاریابی دهان به دهان، بازاریابی مشارکتی، بازاریابی ارجاعی و بازاریابی ویروسی، تشریح بازاریابی عصب پایه و بازاریابی حسی، تشریح بازاریابی اینفلوئنسرها، بازاریابی محتوا و بازاریابی درون برنامه ای، بازاریابی موتور جستجوی گوگل و بازاریابی پیکسلی، جمعبندی و نتیجه گیری از مباحث بیان شده و… مطرح گردید.
در پایان این دوره آموزشی، به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا شد.
از ابتدای سال تا کنون و بر اساس تقویم آموزشی اتاق کرمانشاه، وبینارهای آموزشی متعددی با عناوین مختلف و با اهداف ارتقا آگهی فعالان اقتصادی برگزار شده است.
- منبع خبر : مژده خبر
Sunday, 22 December , 2024