گزارش خبری/ مژده خبر- صبح امروز نشست بصیرتی و جهاد تبیین با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری، سوگواره چهلم شهدای خدمت و شهید جمهور و نیز یادبود شهید مدافع امنیت شهید مهدی شاهملکی به همت کانون بسیج رسانه این ناحیه در حسینیه سپاه شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست و سوگواره؛ دکتر محمد جواد خجسته مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه به عنوان سخنران اصلی درباره اهمیت انتخابات و جهاد تبیین سخن گفت.
وی اظهار کرد: طی این چهار دهه بیش از ۲۰۰هزار شهید گرانقدر تقدیم نظام و انقلاب شده، و نیز در قالب های مختلف همانند جهاد خدمت رسانی، جهاد سازندگی که انحلال این نهاد انقلابی و موثر جای بسی بحث دارد! و جهاد تبیین که اخیراً مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و هست. لذا در مناظره های صورت گرفته تا اینجا مباحثی شده که در نوع مشارکت و حرکت ما، بسیار اهمیت دارد و با توجه به شرایط حساس منطقه و کشور توجه به این مباحث جدی است.
خجسته در ادامه گفت: شناخت حق و باطل در آخرالزمان از حرکت مورچه ای در شب هم سخت تر است.

وی افزود: در تولید پلتفرم هایی که در ایران استفاده می شود باید بسیار دقت کرد، چرا که یکی از معیار ها و بسترهای نفوذ فضای مجازی است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه گفت: در غرب و آمریکا بعداز اینکه نتوانستند با تیک تاک مقابله کنند، با تصمیم بی سابقه ای اقدام به فیلتر آن کردند. ما هم باید با توجه به آتش به اختیاری مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید مراقب استفاده از پلتفرم ها باشیم چون دشمن نمی تواند از طریق حمله نظامی حریف کشورما و دیگر کشورهای همفکر ما و مستقل شوند لذا بر روی جنگ نرم و نفوذ برای تغییر نظام تمرکز کرده است.
خجسته بیان نمود: یکی از راه های این نفوذ از طریق پلتفرم ها و رسانه است. چراکه این همه بنگاه دروغ پراکنی از جمله از طریق ۲۲ شبکه فارسی زبان علیه ایران اسلامی فعالیت دارند در هر دقیقه یک دروغ علیه جمهوری اسلامی تولید می‌کنند.
وی گفت: باید اهل بصیرت و صبر بود و متاسفانه عموم چامعه از تشخیص آن عاجزند و باید با کنکاش و تحقیق به شناخت رسید.و موقع دچار ابهامات باید صبر کنیم، حتی شیطان هم از حجم تهمت زنی ها بیزار است چه برسد به آدم های دیگر.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه تصریح کرد: حجم گسترده تهمت زنی ولجن پراکنی باعث نابودی انسانیت می شود. بیش از ۵۰۰۰اندیشکده غربی با نیت و هدف بقای آمریکا، کارش دشمنی با ماست. لذا روشنگری و جهاد تبیین در این راستا از اهمیت خاصی برخوردار است.
خجسته گفت: در انتخابات پیش‌رو باید علاوه بر حضور حداکثری، کسی را انتخاب کرده اصلح باشد، باید دید کدام کاندیدا کارش انتشار امید در جامعه است. و برعکس آن باید دید چه کسی با ناامیدی مجری سیاست های غرب است.
وی در پایان گفت: نگذاریم کسانی که نگاهشان به غرب ملتمسانه و ذلیلانه بود و مدام کارشان نشر ناامیدی بوده و هست اعتماد کرد.

گزارش تصویری:

گفت وگوی مژده خبر با دکتر جواد خجسته مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه را در لینک زیر مشاهده کنید:

https://aparat.com/v/mod3jok

گفت وگوی اختصاصی مژده خبر با حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه را در نشانی اینترنتی زیر مشاهده کنید:

https://aparat.com/v/uypll0j

گزارش تصویری:

گفت وگوی مژده خبر با محنا امیری شاعره کرمانشاهی و مسئول انجمن شعر و ادب سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در حاشیه این نشست بصیرتی را در لینک زیر مشاهده کنید:

https://aparat.com/v/mod3jok

  • نویسنده : جعفر جعفری
  • منبع خبر : مژده خبر