مژده خبر-شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف با جامعه هدف کودکان و نوجوانان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار مژده خبر ، کاکاوند مدیرعامل شرکت آبفا استان در جلسه ای که به همین منظور برگزار شد اظهار داشت: بحث آب و حفاظت از آن ریشه های عمیقی در فرهنگ و دین کشور ما دارد، باید تمام تلاش خود را به کار بست تا این فرهنگ کم رنگ نشود و بتوانیم ملموس تر از گذشته آن را در جامعه احیا کنیم.

ی افزود: با توجه به این مسئله که امسال با کاهش بی سابقه بارندگی در استان مواجه شدیم، و همین امر تاثیر مستقیم بر کاهش سطح منابع تامین آب داشت، بی شک می توان با سرمایه گذاری بر روی کودکان و نوجوانان که آینده سازان فردای ایران زمین هستند، بعنوان مروجین اصلاح الگوی مصرف این مایه حیات به حفاظت و احیای منابع آب امیدوار بود.

کاکاوند در پایان سخنان خود به پتانسیل های موجود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و تصریح نمود: با اجرای این تفاهم نامه همکاری مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و بهره وری از مربیان آموزشی مجرب و متعهد در کانون در راستای مصرف بهینه و اهمیت آن برای نسل های آینده استفاده خواهیم نمود، بی تردید این همکاری می تواند عامل تاثیر گذاری در خصوص ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب و اصلاح الگوی مصرف آب باشد.

در ادامه جلسه خانم فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه بحث آب و حفاظت از منابع آبی از اولیت های این کانون در بحث آموزش است، پرسنل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همواره اخبار و فعالیت های شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه را بطور جد پیگیری کرده و به نوعی با تلاش های صادقانه و شبانه روزی کارکنان این شرکت آشنایی دارند، قطعا شرایط کنونی هم گیری ویروس کرونا و افزایش مصرف آب از یک سو و بحث کم آبی موجود از سوی دیگر موجب شده که کارکنان شرکت های آبفا با تلاش و همت مضاعف به امر خدمت رسانی به مردم بپردازند.

وی از برنامه های متعدد کانون در زمینه آموزش صرفه جویی و حفاظت از منابع تامین آب خبر داد و ادامه داد: بخشی از برنامه های فرهنگی و هنری ما در کانون به آب و اهمیت آن در زندگی اختصاص دارد، هدف ما از اجرای این برنامه ها آشنایی کودکان و نوجوانان با مقوله آب و مشکلات آن در شرایط کنونی کشور و استان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیان داشت: بی شک اعضای کانون سفیران مناسبی برای ترویج مصرف بهینه آب در جامعه هستند، قطعا با همکاری کانون و خانواده ها می توان این نعمت الهی را به نسل آینده منتقل کرد.

در پایان این جلسه نیز تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به امضاء مدیران ارشد دو مجموعه رسید.

  • منبع خبر : مژده خبر