مژده خبر - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خوشبختانه امروز به برکت حضور نيروهاي جهادي و انقلابي از جمله پليس مقتدر، امنيت خوبي در کرمانشاه حاکم بوده و احساس امنيت نيز در نزد مردم افزايش يافته است

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از خبرگزاری پلیس، حجت الاسلام “حبیب الله غفوری” در دیدار با سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: امنیت مهمترین موضوعی است که مردم و شهروندان هر جامعه آن را از حاکمیت مطالبه می کنند .

وی ادامه داد: امروز با وجود مشکلاتی که دشمنان برای کشور ایجاد کرده اند اما خوشبختانه امنیت خوبی در پهنه جمهوری اسلامی و استان کرمانشاه وجود دارد که حاصل تلاش شبانه روزی نهادهای امنیتی و حاکمیتی است .

حجت الاسلام غفوری تصریح کرد: در این میان پلیس به عنوان ناظم اجتماعی و حافظ امنیت جامعه، نقش ویژه و ممتازی در امنیت داخلی کشور دارد و خوشبختانه نیروهای خدوم و انقلابی انتظامی توانسته اند به خوبی عهده دار امنیت در جامعه باشند .

امام جمعه کرمانشاه همچنین با ابراز رضایت از امنیت فعلی استان، گفت: به برکت حضور نیروهای جهادی و انقلابی از جمله پلیس خدمتگزار، امنیت خوبی در استان کرمانشاه حکمفرماست و در طول یکسال اخیر نیز مردم به خوبی شاهد ارتقاء امنیت بوده و آن را احساس کرده اند .

وی کاهش محسوس بسیاری از جرائم نظیر سرقت در کنار رشد دستگیری افراد مجرم را از جمله دلایل ارتقاء امنیت در استان برشمرد و گفت: به لطف تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی امروز مجرمان در این استان از هیچ امنیتی برخوردار نیستند .

حجت الاسلام غفوری در عین حال خواستار بازگو کردن اقدامات و برنامه های صورت گرفته شد و افزود: یکی از ضعف های همیشگی ما عدم اطلاع رسانی به موقع از اقدامات و برنامه هایی بوده که در کشور انجام گرفته است و از همین رو بسیاری از شهروندان نیز در جریان کارهای صورت گرفته قرار ندارند که این نقیصه باید مرتفع شود .

امام جمعه کرمانشاه همچنین با تمجید از اقدامات و برنامه های سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان، وی را شخصیتی دانش محور معرفی کرد و گفت: اقداماتی که ایشان در استان انجام داده اند در نوع خود کم نظیر و همگی با ریشه علمی و عملی بوده است .

وی با بیان اینکه سردار حاجیان از چهره های درخشان علمی و از فرماندهان خوشنام فراجاست، یادآوری کرد: اقدامات ابتکاری وی و تیم همراهش نه تنها در استان بلکه در کل کشور قابلیت اجرایی دارد و قطعا به ارتقاء امنیت کمک شایانی خواهد کرد .

حجت الاسلام غفوری در پایان از تلاش ها و زحمات همه کارکنان انتظامی استان نیز قدردانی کرد و گفت: مردم وفادار کرمانشاه قدردان زحمات و رشادت های این عزیزان هستند و همه ما برای سلامتی و موفقیت در انجام وظایف محوله دعا می کنیم .