جعفر جعفری/ مژده خبر-آیین معارفه فرماندار جدید وتودیع فرماندار سابق کرمانشاه پیش از ظهر امروز در سالن شهدای استانداری باحضور مسئولان استانی و شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مژده خبر، فضل الله رنجبر از آذرماه سال ۱۳۹۲به مدت ۳۱۳۰روز (حدود۹سال )فرمانداری کلان شهر کرمانشاه پیش از ظهر امروز یک شنبه ۱۲تیرماه ۱۴۰۱ سکان فرمانداری این شهرستان را به دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه واگذار کرد.

در ابتدا پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری توانا «وحید نظریان»، فضل الله رنجبر فرماندار سابق کرمانشاه گزارشی کوتاه از عملکرد ۸سال و۷ماه خدمت خود را ارائه کرد.

رنجبر افزود:در مدت فرمانداری خود مردم داری را سرلوحه ی کار خود قراردادم و همکارانم در این مدت خدمت به مردم را عبادت دانسته ومی دانند.دراین شرایط سخت باید دلسوزانه به مردم خدمت کرد.و ما وظیفه داریم عقب افتادگی ها و فرصت سوزی ها را جبران کنیم.

فرماندار سابق کلان شهر کرمانشاه تصریح کرد: در این دوران خدمتم عهد بسته بودم به آرمان های شهدا وخون مطهر شهداخیانت نکنم.

مهندس رنجبر تأکید کرد: فرصت سوزی هایی که شد برایم بسیار آزار دهنده بود واستاندار محترم و مدیران باید جلوی این فرصت سوزی ها گرفته شود تا عقب افتادگی ها جبران شود.

این مسئول یادآور شد که ایجاد امید وامید واری در جامعه و به ویژه در کرمانشاه به شدت مورد نیاز است واین نیاز در کشور مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و هست.

  • منبع خبر : مژده خبر