جعفر جعفری/ مژده خبر- مدیر و مسئولان سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه طی دیدارهای جداگانه ای با مسئولان قضایی استان، هفته قوه قضاییه را به این طلایه داران عدل و عدالت تبریک گفته و آمادگی حقوق دانان بسیجی استان را در راستای تحقق کارآمدی بیشتر وخدمت به مردم اعلام کرد.

 

مدیر و مسئولان سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه به مناسبت هفته گرامی‌داشت قوه قضاییه با مسئولان دستگاه قضایی استان کرمانشاه دیدارهای جداگانه ای داشت. رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان در سخنانی یاد و خاطرات پایه گذار دستگاه قضایی نظام جمهوری اسلامی ایران شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل رحمت الله علیه را گرامی داشت و این هفته را فرصتی برای تجلیل از طلایه‌داران عرصه عدل و عدالت دانست.

در این دیدارها دکتر شهرام کرمی دادستان استان کرمانشاه از همکاری و تعامل بسیج حقوقدانان استان در کمک به دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی در صیانت از حقوق عامه و حقوق بیت المال تقدیر کرد و گفت: اقدامات خوبی در خصوص آموزش همگانی حقوقی و ارتقای سواد رسانه‌ای حقوقی و کمک به دستگاه قضایی داشته است، که بسیار ارزشمند وموثر بوده است.

مظهری معاون قضایی رییس کل دادگستری و سرپرست محاکم تجدید نظر استان هم در این دیدارها ظرفیت حقوقدانان بسیجی در کنار محاکم قضایی را ارج نهاد و گفت: ما خود را از بسیج حقوقدانان دانسته ودر کنار این مجموعه کارآمد و سالم حقوقی هستیم.
در ادامه ی  این دیدارها محمودی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان وجود بسیج و تفکر بسیجی را در جامعه اسلامی بسیار ارزشمند و گره گشای مردم دانست و افزود: بسیج حقوقدانان در بسیاری از امور به صورت جهادی ورود پیدا کرده و منشا خیر برای مردم بوده است.

موسوی دادستان دادسرای نظامی استان نیزدر این دیدارها، سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه را از مراکز حقوقی بسیار فعال استان دانست و افزود: بسیج حقوقدانان می‌تواند نقش بسیار مهمی در پیشگیری از وقوع جرائم نیروهای مسلح داشته باشد که مرکز مشاوره حقوقی بسیج حقوقدانان استان در این راستاست.

مرادی وحدت مدیر کل بازرسی استان کرمانشاه هم در دیدار با مدیر و مسئولان سازمان بسیج حقوقدانان استان اظهار کرد: نقش حقوقدانان بسیجی  درکاهش ارتکاب جرائم با ارائه نظرات کارشناسی در گروه‌های هم‌اندیشی حقوقدانان بسیجی می‌تواند کمک کار ما باشند.
فتاحی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و معاون توسعه حل اختلاف استان هم در یکی از این دیدارهاگفت:  همکاری های بسیج حقوقدانان در گسترش حل اختلاف و صلح و سازش ارزشمند و موثر است و حقوقدانان بسیجی ظرفیت ارزشمندی  در راستای حل اختلاف بوده که از این ظرفیت استفاده شده و خواهیم کرد.
پوریانی مدیرکل کل زندان‌های استان کرمانشاه در سخنانی با اشاره به نقش سازمان بسیج حقوقدانان استان گفت: در۳ سال اخیر در کمک و معاضدت به زندانیان و خانواده‌هایشان نقش و تلاش سازمان بسیج حقوقدانان تاثیر زیادی داشته است. ونیز  نقش  ویژه‌ ی این سازمان حقوقی ارزشمند در رفع مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنها قابل تقدیر بوده است و انتظار استمرار این روند جهادی را داریم.

در پایان این دیدار‌ها  رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان با اهدای پیام تبریک هفته قوه قضاییه، برای هرگونه همکاری مورد نیاز دستگاه قضاییه اعلام آمادگی کرد و گفت:  بسیج حقوقدانان استان به طور جهادی آماده است تا برای اقتدار وکارآمدی بیشتر به دستگاه قضایی کمک داشته باشیم.

  • منبع خبر : مژده خبر