مژده خبر_ مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه خبر داد: با یک هفته اقدام عملیاتی و میدانی توسط اکیپ حوادث و اتفاقات مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه آب شرب شهرک زیباشهر پایدار شد.

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، “مهدی رشیدپور” ضمن بیان این خبر گفت: افزایش ساخت و سازها و عدم توجه به تراکم جمعیت و تناسب زیرساخت های شهری با جمعیت موجود از یک سو، توپوگرافی خاص برخی از مناطق شهر کرمانشاه و محدودیت مخازن ذخیره آب در این شهر از سوی دیگر باعث شده است که پس از وقوع هر حادثه در تاسیسات برقی شرکت آبفای استان با مشکلاتی در امر آبرسانی پایدار در  برخی از محله ها، از جمله شهرک زیباشهر مواجه شویم.

به گفته رشیدپور با پیگیری های مستمر و بازدیدهای حضوری داودی مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه و تلاش شبانه روزی اکیپ حوادث و اتفاقات مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه در نهایت پس از ۳۶ ساعت حضور بی وقفه و مستمر  و انجام فعالیتهای عملیاتی از جمله بالانس هیدرولیکی شبکه و هواگیری آن مشکل قطعی آب شرب خیابان فاضل و مجتمع آموزش و پرورش مرتفع شد.

وی از آبرسانی سیار به مناطق فوق تا پایان مشکل پیش آمده خبر داد و افزود: با برنامه ریزهای انجام شده به صورت شبانه روز در مدت وقوع این حادثه و تا پایان رفع مشکل موجود آبرسانی سیار به مجتمع های آموزش و پرورش و خیابان فاضل به صورت مستمر انجام گردید.

رشیدپور به زحمات بی وقفه پرسنل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برای تکمیل پروژه طرح آبرسانی به شهر کرمانشاه اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در صورت تکمیل بازنگری طرح بلند مدت آبرسانی شهر کرمانشاه به منظور توسعه زیر ساخت های نقاط و شهرک هایی مانند پردیس و زیباشهر که نسبت به طرح مطالعاتی، افزایش قابل توجه تراکم ساخت و ساز و به تبع آن افزایش جمعیت داشته اند ، قطعاً مشکلات موجود در عدم پایداری آب شرب شهر تا حد مطلوبی بهبود خواهد یافت.

مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه ضمن عذرخواهی از مشترکین واقع در مناطق مذکور بابت مشکل پیش آمده، گفت: درخواست ما از مردم شریف شهر کرمانشاه این است که با مدیریت مصرف آب و پرهیز از مصارف غیرضروری پرسنل شرکت آبفا استان را در راستای ارائه خدمات پایدار یاری کنند.

  • نویسنده : مهندس علی مرادی مسئول روابط عمومی آبفا استان کرمانشاه
  • منبع خبر : مژده خبر