مژده خبر- مدير جهاد كشاورزی شهرستان كرمانشاه با اعلام خبر فوق گفت: در راستای اجرای تبصره  های ۲ و ۳ ماده ده قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۴۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز، با دستور مقام محترم قضایی در روستاهای تابعه شهرستان كرمانشاه قلع و قمع شده است.

به گزارش پایگاه خبری مژده خبر،  دکتر کامران کریمی اظهار کرد: از آمار فوق، ۷۵۰ مورد با دستور موقت و ۹۲ مورد نیز با  حکم قطعی اجرا شده است که این حجم فعالیت طی سالهای اخیر، بی سابقه بوده است.

دکتر کریمی خاطرنشان کرد: با انجام این اقدامات، حدود ۱۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی شهرستان کرمانشاه از وجود ساخت و سازهای غیرمجاز،  پاکسازی و اعاده به وضع سابق انجام شده است.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه با اشاره به همکاری دستگاه های مختلف در اجرای این اقدامات افزود: بدون شک بدون همکاری دستگاه های ذیربط، این موفقیت ها حاصل نمی شد لذا بر خود لازم می بینم از همکاری صمیمانه و پیگیری های مجدانه دادستان محترم، معاونین محترم دادستان، رئیس محترم سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه، مدیر محترم امور اراضی، پرسنل محترم نیروی انتظامی و بخصوص پیگیری‌های شبانه روزی همکاران خوبم در امور اراضی شهرستان کرمانشاه و مسئولین محترم مراکز خدمات در دهستان ها صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.
گفتنی است همکاران امور اراضی و مراکز جهادکشاورزی در دهستان ها، بصورت مرتب از اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه بازدید کرده و با شروع ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی، اخطاریه های لازم را به صاحبان آنها تحویل می دهند، در صورت بی توجهی این افراد،  با هماهنگی دستگاه قضایی و با حضور نیروهای انتظامی، مبادرت به تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز می کنند.
وی در پایان از مردم عزیز کرمانشاه درخواست کردند، هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند.

  • منبع خبر : مژده خبر