مژده خبر- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کانون خیران کارآفرین استان کرمانشاه با شناسایی هیات امنا و عضویت ۵۰۰ کارآفرین خیر و نیکوکار کار خود را رسما آغاز کرد.

 

به گزارش مژده خبر به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا طاهری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره با برگزاری انتخابات هیات امنا(موسسین) کانون خیران کارآفرین استان در روز گذشته، گفت: تسهیلگری به منظور ایجاد فرصت های شغلی مددجویی و بهره گیری از ظرفیت های مردمی و افراد خیر از اهداف ایجاد این کانون به شمار می رود.

طاهری با بیان اینکه یکی از ماموریت های این کانون حمایت از کسب و کارهای خرد با بهره گیری از مشاوره و راهنمایی های کارآفرینان موفق و برتر استان است، بیان کرد: این کانون به مددجویان تحت حمایت و جوانان کم برخوردار جویای کار خدمات گوناگون جهت ایجاد و پایداری فرصت شغلی ارائه می دهند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: آموزش و حرفه آموزی، تامین تجهیزات، محل کسب و منابع مالی، فروش تولیدات و  حمایت های اداری تنها بخشی از خدمات کانون های کارآفرین به شمار می رود.

رضا طاهری با اشاره به اینکه روز گذشته ۱۴ نفر به عنوان هیات امنای کانون خیران کارآفرین استان معرفی شدند، تاکید کرد: هم اکنون بیش از ۵۰۰ کارآفرین خیر عضو کانون کارآفرین استان کرمانشاه هستند.

طاهری در پایان با یادآوری اینکه همچنین هم اکنون ۲۳ مرکز نیکوکاری کارآفرین در استان فعالیت می کنند، تصریح کرد: این مراکز به عنوان بازوی کانون خیران کارآفرین استان در شهرستان ها و با هدف ایجاد فرصت های شغلی و توانمندی مددجویان فعالیت می کنند.

 

  • منبع خبر : مژده خبر