مژده خبر- مدیرسازمان بسیج حقوق دانان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان طی انتشار پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

 

« اگر زحمات شما (خبرنگارها) نباشد ، این لحظه ها هرگز ماندگار نمی شود … شما آن را حفظ می کنید و در اختیار افکار مردم قرار می دهید.بدون این دوربین ها ، قلم ها و دلسوزی های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب ، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.» مقام معظم رهبری(مدظله العالی) (۲۳/۸/۱۳۸۰)

خبرنگاران محترم و اصحاب رسانه
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام، امروز بیش از هر زمان دیگراهتمام به امر اطلاع رسانی و مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ضروری می نماید که آگاه سازی و اطلاع رسانی عمومی به عنوان وظیفه ای خطیرمورد توجه واقع شود که بار سنگینی آن را خبرنگاران فعال ، پیگیر، توانمند، متخصص و صدیق برعهده گرفته اند. هفدهم مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار یاد آور خاطره بزرگ مردان عرصه خبر و اطلاع رسانی همچون شهیدان آوینی و صارمی است. این روز مجال بسیار گرانبهایی است تا بتوانیم جایگاه و منزلت ویژه و نقش تاثیر گذار اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه را در راستای پیشبرد اهداف بزرگ و آگاهی بخشی و فرهنگ سازی جامعه تبیین کنیم و از طلایه داران و پرچمداران عرصه اطلاع رسانی و جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی تقدیر نمائیم.
در پایان این فرصت را مغتنم شمرده و در سال « مهار تورم،رشد تولید » ، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت روز خبرنگار،از همکاری های شایسته و بی دریغ شما درجهت پوشش رسانه ای فعالیت های سازمان بسیج حقوق دانان صمیمانه تقدیر و تشکر می شود. از خداوند متعال توفیق و سرافرازی جنابعالی و خانواده گرامیتان را در سایه تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) از پیشگاه احدیت مسئلت دارم.
رسول بهرامی پور
مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه

  • منبع خبر : مژده خبر