مژده خبر - نشست بصیرتی در مسجد سادات شهرک کرناچی کرمانشاه تحت عنوان پایان آمریکا در غرب آسیا، با حضور دکتر جهانبخش زنگنه تبار برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر، این نشست بصیرتی در مسجد سادات شهرک کرناچی کرمانشاه با حضور دکتر جهانبخش زنگنه تبار برگزار شد .
زنگنه تبار در این نشست بااشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز تروریستیِ گروهکی و صهیونیستی در سوریه، عراق وپاکستان گفت : این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی،دفاع از دستآوردهای انقلاب اسلامی وامنیت ملی کشور است.
وی گفت :جمهوری اسلامی ثابت کرده است که دردفاع ازمظلومان و مبارزه با تروریسم، ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد و هر گروه یا کشوری که علیه ملت شریف ایران ومراکز مذهبی ، اقدام تروریستی انجام دهد حتماً ضربه مهلکی دریافت خواهد کرد ،این حملات شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و این انتقام سخت در پاسخ به آنان که دوتن از فرمانده هان سپاه در سوریه ،زائرین حاج قاسم سلیمانی درکرمان و شهدای انتظامی در شرق کشور رابه شهادت رساندند،صورت گرفت.
جهانبخش زنگنه تبار گفت: هرچند بعدازشهادت حاج قاسم سلیمانی برای اولین بار بعداز جنگ جهانی دوم ،پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا مورد حمله موشکی قرارگرفت ،اما انتقام سخت و نهایی از آمران و عاملان شهادت حاج قاسم سلیمانی ،سردارشهید سید رضی موسوی ها و شهدای مظلوم کرمان در این ضربات مهلک خلاصه نمی‌شود و این اقدامات تلافی جویانه و شجاعانه، تا پایان حرکت‌های تروریستی در کشور ومنطقه وخروج آمریکای جهانخواراز غرب آسیا ، همچنان ادامه خواهد داشت .
زنگنه تبار گفت :خود آمریکایی‌ها هم اعلام کردند که آمریکا دیگر در غرب آسیا تعیین کننده نیست، بلکه جمهوری اسلامی تعیین کننده است و اقعا همینطوراست وحرف آخر را ایران اسلامی می‌زند و این پایان قلدری واقتدار آمریکا در غرب آسیا است.
وی در موردمحوریت انتخابات در جمهوری اسلامی گفت :حضرت امام خمینی(ره) اعتقاد عجیبی به انتخابات و رای مردم داشت، امروز امام خامنه‌ای (مدظله العالی)هم بر همین اعتقاد هستند .
همانطور که میدانید پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز،برخلاف سایر انقلاب‌های دنیا ،اصل نظام اسلامی، خبرگان قانون اساسی، قانون اساسی تهیه شده توسط خبرگان منتخب مردم ،اعضای مجلس خبرگان رهبری،شوراهای شهر و روستا، همه بر اساس رای مردم تعیین شده اند وخواهند شد،حتی رهبری نظام اسلامی هم از طریق انتخاب خبرگان رهبری با یک واسطه،با رای مردم انتخاب می‌شود .
جهانبخش زنگنه تبار گفت:با توجه به ساز و کار انتخابات در جمهوری اسلامی، چگونگی تشکیل هیئت‌های اجرایی و اعضای شعب اخذ رای، نظارت بر انتخابات، بازرسی، حضور نمایندگان کاندیداها در شعب اخذ رای ،می توان گفت که سالم‌ترین انتخابات دنیا در ایران اسلامی برگزار می‌شود ،البته بد اخلاقی‌ های انتخاباتی برخی از کاندیداها و هواداران آنها را به حساب اصل انتخابات نگذارید، وی با توجه به شرح وظایف، اختیارات و جایگاه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در کشور که انتخابات آنهاکه در ۱۱ اسفند آینده برگزار می‌شود،برمشارکت حداکثری تاکید کرد و دستآوردها و نتایج مشارکت حداکثری در انتخابات برای ملت و نظام اسلامی، را برای حضار برشمرد.
وی درپایان بااشاره به اینکه حضور در انتخابات هم حق است وهم تکلیف گفت:ان شاءالله ملت بزرگ ایران با لبیک گفتن به دعوت امام خامنه ای (مدظله العالی) ،همچون گذشته با حضور پرشور ودشمن شکن درانتخابات،برگ زرین دیگری بر دفترقطور افتخارات خود خواهد افزود .

  • منبع خبر : مژده خبر