مژده خبر-مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: طی انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و اداره صمت استان، مقرر شد از تولیدات فرش دستباف مددجویی حمایت ویژه به عمل آید.

به گزارش مژده خبربه نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که با حضور باباخانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد با سازمان صمت در این جلسه، گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد از تولیدات فرش دستباف مددجویی حمایت ویژه به عمل آید.

وی ادامه داد: حمایت از ایجاد نمایشگاه های دائمی با همکاری بخش خصوصی و تشکل های تعاونی و همچنین طراحی نشان جمعی بافندگان فرش دستباف منطقه با مرکزیت استان کرمانشاه از زمینه های همکاری این نهاد با سازمان صمت است.

محسن رخصی با یادآوری اینکه هم اکنون حدود دو هزار بافنده فرش در استان تحت حمایت این نهاد هستند، تاکید کرد : این نهاد تولیدات فرش دستباف مددجویان را پس از قیمت گذاری کارشناسان مجرب خریداری می کند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه همچنین بیان کرد: امیدواریم با توجه به شرایط سخت کرونایی موجود بانک های حاضر در جلسه تسهیلات اشتغال مددجویان را امحال کنند.

رخصی در پایان خواستار تعامل و حمایت هر چه بیشتر دستگاههای ذیربط در خصوص بیمه قالیبافان شد.

  • منبع خبر : مژده خبر