مژده خبر- مشعل گاز ۶ واحد صنعتی شهرستان کنگاور با اعتبار چهار میلیارد ریال روز پنجشنبه در مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان روشن شد.

به گزارش مژده خبر، رییس ناحیه گازرسانی کنگاور روز پنج شنبه در حاشیه افتتاح گازرسانی به این واحدهای صنعتی به خبرنگارما گفت: در گازرسانی به صنایع شهرستان توانسته‌ایم راه ۱۰ ساله را در کمتر از ۲ سال طی کنیم.

«هادی نوروزی» با بیان اینکه در سال گذشته ۱۶ واحد صنعتی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال گازرسانی شد، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳ طرح گازرسانی به واحدهای صنعتی شهرستان با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های نقدینگی و شرایط اقتصادی کشور، شتاب گازرسانی در شهرستان  کنگاور به‌ صورت قابل توجهی در ۲ سال اخیر افزایش یافته است که علاوه بر نتایج مثبت زیست محیطی، افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی را به همراه دارد.

همچنین در این روز احداث کارخانه خوراک دام و طیور نیز در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع، با اعتبار اولیه ۳۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

این واحد که در پنج کیلومتری محور کنگاور – تویسرکان ساخته خواهد شد ۱۵ نفر اشتغال زایی دارد و قادر است سالانه ۱۵ هزار تن خوراک دام و طیور تولید کند.

 

  • منبع خبر : مژده خبر