مژده خبر- امروز ۲۸ آبان ماه شهردار و رییس شورای اسلامی شهراسلام آباد غرب با هدف بررسی برخی مسائل و مشکلات حوزه شهری با مهندس مهدی پرویزی معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در دفتر کار شهرداردیدار و گفتگو کردند.

در آغاز این نشست محسن غلامی رییس شورای اسلامی اسلام آباد غرب ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) وروز پرستار ،گزارشی از عملکرد شورا و مشکلات اصلی شهر بیان کرد.
در ادامه این جلسه مهندس بهنام افشین نیز به نوبه خود ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) و روز پرستار ضمن تبریک ایشان ، روحیه وفاق و همدلی و تفاهم را در بین اعضاء شورا و مجموعه شهرداری یکی از بارزترین محسنات این مجموعه دانست و گزارشی از عملکرد شهرداری اسلام آباد غرب و همچنین شرح مختصری از مشکلات موجود در شهر را بیان نمود و در پایان با درخواست نگاه ویژه نسبت به هماهنگی بیشتر دستگاههای اداری، مساعدت معاون عمرانی فرماندار را خواستار شدند.
گفتنی است، در این نشست علاوه بر ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط رئیس شورای اسلامی و شهردار ، تمامی طرحهای انجام شده و در دست اجرای شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین طرحهای اولویت دار برای اجرا در فصل عمران سال جاری شناسایی و در مورد نحوه شروع فعالیتها تبادل نظر صورت گرفت.
مهدی پرویزی معاونت هماهنگی و عمرانی فرمانداری در این نشست ، بر رسیدگی و پیگیری پروژه های عمرانی در محلات در اجرای پروژه های عمرانی تاکید داشت.
همچنین پرویزی ،از طی بازدید از واحدهای شهرداری ضمن خسته نباشید، به پرسنل شهرداری از نزدیک شاهد پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان بودند.

  • منبع خبر : مژده خبر